Asheville North Carolina - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Asheville North Carolina - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Asheville North Carolina

Door: Jack en Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

07 September 2014 | Verenigde Staten, Asheville

Hoi

Vandaag hebben we eigenlijk maar een kort verhaaltje aangezien we niet zo veel hebben gedaan.
Vanochtend lekker lui gedaan. Nadat we een crackertje hebben gegeten zijn we op pad gegaan. Het centrum van Asheville moest leuk zijn dus dan daar maar kijken. Verder kon je de Blueridge Parkway bekijken maar dat hebben we gisteren al de hele dag gedaan. Dus op pad naar downtown. Nou het lijkt wel of je hier in het hippie tijdperk terecht bent gekomen. Alles wat zweverig. Dat hadden we dus gauw gezien. De temperatuur was inmiddels ook al weer richting 27 graden dus even een korte stop bij een van airco voorzien winkelcentrum voor een lunchhapje. Hierop hebben we besloten om lekker naar het hotel te gaan om te relaxen. Lekker beetje boekje gelezen. Gekeken wat we de komende dagen gaan doen en even lekker op het balkon gezeten.
Nu een uurtje of 2 later giet het van de regen.....De temperatuur neemt echter weinig af... Lekker benauwd dus...
Morgen gaan we op pad naar Charleston ( South Carolina) gelegen langs de kust. Even een stukkie tuffen.

• 08 September 2014 - 04:53

Haai, dat is ook wel eens fijn een dagje luieren.
    We zijn in een andere tijdzone beland, het is een uur later dan we dachten. Oeps, fijn die time zones.
    Ach ja, komt wel weer goed. Succes morgen met rijden, wij gaan naar Glacier national park.

• 08 September 2014 - 07:54

Pa En Ma:

Lekker toch zo'n rustige dag, daar is het ook vakantie voor. Voor morgen goede reis, gr. van ons

• 08 September 2014 - 14:01

Annemarie:

Oké we hadden gisteravond een lekke band en staan nu dus bij de bandenspecialist....kunnen we zo weer op pad

• 09 September 2014 - 14:27

Diana:

jammer dat die niet in je koffer past.........