de Eiffel Rursee - Reisverslag uit Rurberg, Duitsland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu de Eiffel Rursee - Reisverslag uit Rurberg, Duitsland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu
VIP-Report

de Eiffel Rursee

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

18 September 2024 | Duitsland, Rurberg

20240918 Rursee

Dag allen,

Vanochtend vertrokken uit Cochem. Camping was er druk met mensen. Dat was nog wel te handelen. Douches waren minder. Alles werd zeiknat dus dat deed je niet voor je plezier.Het meest vervelende was dat aan de camping pal aan de Moezel lag ( 20 meter voor ons plekje) maar aan de andere kant lag een drukke weg EN een treinspoor. Die laatste 2 gingen de hele nacht door wat betreft herrie. Dus als er een grote trein langskwam ( kleine kwamen niet) dan lag je stijf in bed. Dus wat dat betreft blij dat we vertrokken. Nu naar de Eiffel. We hebben een camping gevonden bij de Rursee. Lutterbach Rurberg am Rursee.

Wel een beetje apart. Geen receptie maar via de mail een hele omschrijving gekregen waar een sleutelkastje was met een sleutel van het toegangspaaltje. Daarbij was het alleen mogelijk om prive sanitair bij te boeken. Na de afgelopen 2 dagen vonden we dat zeker geen probleem. Dus ook daar zat de sleutel ervan bij.

Nou dat was een partij keurig. Eigen douche toilet en wastafel. Heerlijk.

Nadat de hele boel weer stond hebben we eerst maar een late lunch gevolgd en daarna lekker gaan wandelen richting de Rursee. Dat was een aardige berg af hobbelen.

Abby vond de Rursee maar spannend en durfde niet verder dan de pootjes in het water. Toen ik een steen in het water gooide ( was namelijk een strand van stenen) sprong ze 3 meter omhoog en stond ze aan de kant. Haha…uiteindelijk durfde ze iets verder.

Inmiddels was het heerlijk weer dus lekker weer buiten in het zonnetje gegeten en vanavond een lekker pannenkoekje gegeten.

Morgen wordt het camperpoetsen en spullen inpakken. Vrijdag moeten we vroeg op pad om de camper in te leveren.

• 18 September 2024 - 19:34

Annie:

Wat is Abby toch een held op sokken zeg, ik heb het idee dat hij wel erg verwend word. Maar heel leuk om te lezen. Jullie hebben een fijne rustige dag gehad, zo te lezen. Geniet nog even van de laatste dagen. Het was weer heel leuk om jullie zo te volgen. Succes met het poetsen morgen en een goede reis. Bedankt voor jullie verslagen. Groetjes.

• 18 September 2024 - 19:48

Pa Ma:

We zullen jullie verslagjes gaan missen, maar dan kunnen we weer bijpraten. Wat fijn dat jullie zulk mooi weer hebben, ook voor Abbey. Fijne avond nog het wordt wel al vroeg donker en voor straks en xx pa ma

• 18 September 2024 - 20:01

Joke:

En hoe was het nou om voor het eerst op vakantie te zijn geweest met de liefste doodle van de hele wereld?

• 18 September 2024 - 21:48

Audrey Prins :

Geniet van de laatste lokatie en veilige reis gewenst!

• 18 September 2024 - 22:12

Monique :

De tijd gaat erg snel, de vakantie zit er al weer bijna op. Geniet morgen, tijdens het schoonmaken nog maar even van jullie vakantie en harige kind. Als je terug bent zul je haar weer met ons moeten delen haha.

• 19 September 2024 - 22:21

Monique:

Veilige reis terug. We hebben genoten vd verhalen.