Sankt Moritz - Reisverslag uit Sankt Moritz-Bad, Zwitserland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Sankt Moritz - Reisverslag uit Sankt Moritz-Bad, Zwitserland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Sankt Moritz

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

07 September 2024 | Zwitserland, Sankt Moritz-Bad

20240907 Sankt Moritz

Vandaag even een dagje niet rijden. Ook wel zo lekker voor Abby die toch niet zo’n fan is van rijden. Ligt de hele reis met haar kop op tafel…

Dus vandaag rustig op gestart op ons gemak gegeten en toen om 10.30 uur aan de wandel richting Sankt Moritz. Aangezien we eerst door Sankt Moritz Bad moesten wandelen was het toch een aardige tippel. Vandaag zo’n 15 kilometer omhoog en omlaag gewandeld. Aangekomen in Sankt Moritz was wel duidelijk dat dat niet voor onze portemonnee was. Trouwens ook niet onze stijl. Alleen maar winkel van Prada, Chanel enz enz. jack heeft zijn ogen uitgekeken bij juweliers. Hij is nogal van de glimmers hihi… maar goed niet ons budget. Horloges van 25000 euro. Zonde van je geld en sommigen nog echt lelijk ook, maar goed smaken verschillen en ze zullen het wel verkopen. Gekeken op een terrasje om daar even wat te eten. Onze terrastijger ( Abby) wilde namelijk ieder terras op. Ook daar vonden we een tosti voor 23 euro een beetje te veel van het goede en dus op langs het station. Daar hadden ze lekkere broodjes en dus voor 12 euro waren we klaar met 2 broodjes en 2 drankjes. Heerlijk op een bankje bij het meer zitten eten. Kon niet beter.

Daarna de terugreis maar weer aangevangen en waren we rond 15.00 uur terug. Zo lekker even met de benen omhoog in de zon zitten. Was net als gisteren weer een frisse harde wind dus lekker verbranden in de zon. Heel Hollands gegeten vandaag lekker gebakken aardappelen, hamburger en doperwten/wortels….Na een verkwikkende douche gaan we nu zo maar lekker een filmpje kijken in de camper want de temperatuur daalt enorm. Morgen gaan we naar Lugano. Ze verwachten hier in de omgeving aardig wat regen dus daar rekenen we dan maar op. In Lugano zou het maandag en dinsdag weer 27 graden moeten zijn dus best lekker. Afwachten maar weer

• 07 September 2024 - 19:27

Pa Ma:

Wat een mooie omgeving. Dus geen cadeautje voor ons uit Sankt Moritz? Jammer. Weer een leuke dag beschreven hoor. We genieten ervan, gr.pa ma x

• 07 September 2024 - 22:06

Monique :

Lekker aan de wandel geweest. Kon Abby lekker haar energie kwijt. Mooie foto's van de omgeving. Zwitserland is een duur land zo te lezen. Hopelijk is de rit morgen niet zo lang voor Abby en zijn de weergoden jullie goed gezind.