aangekomen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

aangekomen

Door: Annemarie/ Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

01 September 2014 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dag allemaal,

Hier even een kort berichtje uit The States. We zijn aangekomen. Vanochtend door pa en ma opgehaald en naar Schiphol gebracht. Hier hebben we ook nog even gedag tegen Monique, Jeanette en Netty gezegd. Netty ging ook lekker op reis naar Canada.
Na een bakkie koffie door de douane. Dit ging lekker vlot. We hadden gehoord dat we alle elektronica opgeladen bij ons moesten hebben anders werd het weggegooid. Nou ook bij de gate bij het boarden was er geen haan die er naar kraaide. Op tijd met het vliegtuig vertrokken. De reis ging goed af en toe wat drempels in de weg maar het viel mee deze keer. We zouden wat eerder landen maar uiteindelijk hebben we wat rondjes gevlogen voor we daadwerkelijk aan de grond kwamen. Het was namelijk nogal slecht weer. De tassen waren er gelukkig ook en in goede gezondheid. 1,5 uur na het landen zaten we in de shuttle bus naar het hotel. Jemig wat een hitte hier. De tropen is er niets bij. Wij hadden afgelopen week gekeken en voorspelden ze 23 graden. Nou het is er 30, vochtig en dus bloedbenauwd. Hopelijk is het morgen beter als we door de stad gaan wandelen. En ja we zijn in Amerika dus ons eerste bezoek aan de McDonalds hebben we achter de rug. Te moe om verder te lopen hier voor een wrap beland. Nu dus even het verhaal, douchen en lekker naar bed zodat we morgen weer fris zijn. Het is hier nu 19.45 uur en bij jullie 6 uur later... Tot morgen

• 02 September 2014 - 07:30

Pa En Ma:

Goedemorgen, fijn dat alles zo goed is gegaan. De temparatuur zul je wel aan moeten wennen, maar morgen is het misschien wel wat minder. Een fijne dag en misschien zien en onmoeten jullie wel bijzondere mensen. Wij gaan vandaag ook op reis, tot morgen Gr. x Pa en Ma

• 02 September 2014 - 10:08

Miep En Iris:

Goooooood morning, fijn te horen dat jullie weer veilig zijn aangekomen zonder gekke dingen. Geniet er maar lekker van.