Bryce National park - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Bryce National park - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Bryce National park

Door: Annemarie/ Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

25 September 2013 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Hoi allemaal,
Gisteravond is het ons niet gelukt om een verhaaltje op de site te zetten. We hadden wel internet echter de computer wilde niet mee werken dus een hoop frustraties. Vanochtend lukte het ook niet dus dan maar nu.
Internet werkt nu ook niet op de kamer op een of andere manier dus zitten we bij het zwembad.
Vanochtend dus eerst een ontbijtje gegeten in het hotel. Zat erbij dus vandaag even geen cracker.
Vroeg op pad omdat we eigenlijk vandaag op het gemakje wilden genieten van het park. Het was gelukkig maar 2 uurtjes rijden. We waren dan al om 10.30 uur in bij het hotel. Daar konden we uiteraard nog niet op de kamer. Wel alvast ingecheckt. Bij het hotel zit een grote winkel met vanalles en nog wat dus daar even rond gekeken.
Toch maar besloten om naar het park te gaan.
Daar hebben we eerst even een broodje gegeten. Hadden we nog in de koelbox die uiteraard weer in de auto staat om alles koel te bewaren. Ikea zakjes zijn toch handig om ijsklontjes in te bewaren. Dus alles koel in de car.
Bleek later dat we een afslagje te vroeg hadden geparkeerd namelijk Sunrise point. Aangezien we een stuk wilden gaan wandelen vanaf Sunsetpoint was het eerst een wandeling van 0,8 mile naar het begin punt van de trail. Hier zijn we helemaal naar beneden Bryce Canyon in gelopen. De vorige keer dat ik hier was geweest kon je een ander deel van de Navajo Trial lopen echter dit was nu gesloten in verband met stenen die naar beneden waren gevallen. Jammer want dit was naar mijn mening een van de mooiste delen.
Maar ook dit deel dat we hebben gelopen was mooi. Eerst 180 meter zeer steil naar beneden. Dat was nog te doen maar verder op moesten we ook weer terug naar boven. Dat viel niet mee. Hijgen, steunen, kreunen en weer zweten waardoor we weer behoorlijk zijn verbrand. Schiet dus lekker op.
Onderweg wat foto’s gemaakt voor jullie zodat jullie mee kunnen genieten van dit deel van de United States.
Om 15.30 uur waren we eigenlijk wel uitgewandeld en er klaar mee. Met de auto dus nog langs een paar mooie uitzicht punten gereden en toen naar het hotel.
Gelukkig konden we onze kamer op. Wederom natuurlijk een mooie kamer.
Nog wat in de omgeving gelopen en toen lekker gegeten. Vanavond gekozen voor een buffet. Zeer ruime keus van draadjesvlees tot spareribs, sla tot gekookte groente, soep en een toetje. Eindelijk zelf weer eens een beetje groente en fatsoenlijk eten kunnen uitzoeken.
Lekker gegeten dus en nu het verhaal. Morgen gaan we naar Capitol Reef National park.
Wederom maar een klein stukje rijden en dus weer wat tijd voor het park.
Tot morgen.

• 26 September 2013 - 08:35

Pa En Ma:

Wat een prachtige foto's, geweldig. Daar kun je wel een klim voor over hebben En wat een luxe hotel, dat zou wel wat voor ons zijn. Fijne dag en tot morgen Gr.x Pa en Ma

• 26 September 2013 - 08:38

Miep En Iris:

mogge vanuut bewolkt Bergen op Zoom,

Wederom lekker herkenbaar. Bryce Canyon blijft zo mooi, maar idd een aardige klim. Maar o zo de moeite waard. Veel plezier in Capitol Reef, vergeet niet om een appeltaartje te eten even voorbij het visitor centrum. Ijs daar is ook heel lekker.
    Nou dan ga ik maar weer verder met werken...... gezellig in mijn uppie ;-( in het bureau. De rest is ingezet voor een nieuw onderzoek.

Have fun

• 26 September 2013 - 09:33

Monique D:

Wat een droogte en warmte straalt van de fotos af. Afzien hoor....blij dat ik hier zit :-(

• 26 September 2013 - 13:14

JasperMertens:

Wat een mooie foto's weer...vooral die van cowboy Jack ;-)
    Heel leuk om alle verslagen te lezen, jullie zien een heleboel prachtige dingen!!

Tot het volgende verslag..groet, Jasper

• 26 September 2013 - 18:55

Ingrid:

Gaaf hoor!!!!! Ingrid

• 26 September 2013 - 20:20

Hans En Tilly:

Wat een mooie foto's, bijzonder landschap! Je zou er dorst van krijgen.

Groet uit loosduinen.