Gardiner ( Yellowstone) - Reisverslag uit Gardiner, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Gardiner ( Yellowstone) - Reisverslag uit Gardiner, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Gardiner ( Yellowstone)

Door: Jack en Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

06 September 2016 | Verenigde Staten, Gardiner

6-9 Mammoth lakes ( yellowstone)

Zo vannacht hebben we kort geslapen… zoals voorspeld de toeterende treinen waren de oorzaak. Om een uur of 6.30 uur leek het wel of een trein door de camper kwam… pfff… Maar goed even bijkomen en dan een mooie tijd om op te staan. Lekker douchen eitje bakken ontbijten en op pad.
Ruim een uurtje rijden en we reden langs de camping, maar daar hadden we nog even niets te zoeken dus door gereden naar de ingang van het park. We hadden inmiddels een parkpas dus we waren snel binnen. Het was vandaag schitterend weer. Sterker nog blijkt dat we toch nog een beetje verbrand zijn.
Op naar de Mammoth hot springs een soort terrassen met borrelend water. Het is hier vulkanisch gebied dus uit de grond komt hier en daar stoom en het je poeltjes met verschillende kleuren.
Hier hebben we een uurtje rond gewandeld en diverse poeltjes bekeken. Vervolgens weer in de camper gestapt en doorgereden naar Norris. De weg zou hier afgesloten zijn in verband met werkzaamheden. Het was echter wel mogelijk om er door te rijden. Je moest alleen even wachten. Nou wij hadden toch de hele dag de tijd want morgen zouden we een ander deel van het park nemen.
Onderweg heerlijk bij een watertje geluncht. Voordeel dus van een camper. Zet maar neer op een mooi plekje en je hebt je hele huishouden bij je.
In Norris een groot deel met geisers een heel mooi gebied. Ook hier kon je weer een loop ( rondje) lopen. Ook hier dus ons best weer gedaan.
Toen we daar klaar waren zijn we weer terug gereden naar Gardiner naar de camping. We hebben hier een mooie camping. Ziet er goed verzorgd en schoon uit. Het was inmiddels schitterend weer waardoor we lekker buiten konden zitten. Dit was een van de eerste keren dat het lekker behaaglijk was. Daar moesten we natuurlijk gelijk van genieten.
Stiekem toch de bbq weer aangezet. Het mag eigenlijk niet omdat er zeer hoog gevaar voor brand is waardoor dus een aantal dingen niet mogen zoals open vuur. Netjes de bbq op de stenen gezet en een kan water ernaast. Ging allemaal goed. De campingbaas kwam langs en keurde het uiteindelijk goed.
Nu hebben we netjes afgewassen en zitten lekker in de camper. Muziekje erbij internetten en straks maar weer een spelletje.
Morgen gaan we verder in yellowstone richting Madison ( West Yellowstone park) Onderweg hier en daar mooie natuur bekijken. Want een ding is zeker ook hier is de natuur weer prachtig met zijn bergen, beekjes en geisers.

oh ja en het is ons gelukt om bij elke dag nog een paar foto's te plaatsen. hier en daar staan er een paar dubbel maar dat is niet anders. het zijn ook niet zoveel foto's als normaal... maar goed om een impressie te krijgen komt het goed.

• 07 September 2016 - 05:30

Monique:

Jullie hebben al weer aardig wat verschillende stadjes gehad en mooie foto's gemaakt. Het is weer leuk om elke dag jullie verhaal te lezen. Hoop voor jullie dat de temperatuur nu alleen maar warmer gaat worden. Veel plezier! Groetjes Monique, Frenk & Jeannette

• 07 September 2016 - 08:20

Klarie:

Goedemorgen, vanuit een zonnig Stellendam

• 07 September 2016 - 08:23

Klarie:

Smileys werken niet, dan valt de rest van t verhaal weg...
    Dus schreef ik; zo te lezen lukt t allemaal wel daar! Gemak van t huisje op wielen en een betere temperatuur, wat wil je nog meer! Geniet er van. Groetjes, Klarie

• 07 September 2016 - 08:28

Pa En Ma:

Goedemorgen, het gaat echt de kant van vakantieweer op, fijn hoor. Mooie natuur dat kun je wel zien op de foto's. Nu maar van het buitenleven genieten, en de extra slaapzak maar opruimen. Hier is het ook prachtig weer, fijne dag met veel moois, gr. Pa en Ma

• 07 September 2016 - 17:54

Monique En Julia:

julia wil ook...zit hier te kwijlen naast me op de bank...haha. Huisje is in orde. nog weinig post. alleen voor Annemarie.

• 08 September 2016 - 07:45

Jan-Willem :

Ziet er goed uit. Goede en veilige reis veel plezier.