Vancouver - Reisverslag uit Vancouver Island, Canada van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver Island, Canada van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Vancouver

Door: Jack en Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

22 September 2016 | Canada, Vancouver Island

22-9 Vancouver
Gisteravond ( voor jullie inmiddels in de ochtend van 22-9) pa nog even gebeld. Met horten en stoten want het internet was gisteravond een beetje overbelast. Maar goed Pa gefeliciteerd met je 70e verjaardag!!! Hopelijk was ’t ie gezellig!!
Daarna dus naar bed.
Vanochtend de laatste vrije dag in Vancouver. Nou ja vrij … koffers inpakken. We hadden er een hard hoofd in maar goed het is gelukt. En makkelijk ook. Zelfs met winterjas komen we allebei op een gewicht van 18,2 kilo dus dat valt alles mee. Oke de toilet tas en de waszak moeten er nog in maar die zijn allebei bijna leeg.
Toen aan de poets. Die camper moet netjes ingeleverd worden. Nou hij blinkt en ruikt fris. Zo schoon is hij nog nooit geweest, maar goed die schoonmaakboete zitten we niet op te wachten.
Gelijk netjes gaan aftanken en gas bijgevuld. Wij staan gesteld voor morgen.
Inmiddels was het 11.30 uur dus met de bus naar de stad. Hier wat rond gehobbeld maar we waren hier een aantal jaar geleden ook al dus ja… Been there done that… gauw gezien dus. Daarbij met al die uitlaatgassen was het niet echt geweldig. Het was schitterend weer dus daar konden we beter op een andere plek van genieten.
Terug met de bus. Die stopte voor het winkelcentrum van gisteren dus een bakkie koffie en thee erbij en weer op het vertrouwde bankje genieten.
Nu dus lekker terug bij de camper. Straks gaan we “uit eten” bij five Guys…
Morgen hoeven we pas rond 16.30 uur te vliegen… Om 11.00 uur moeten we de camper inleveren maar het is nog een uurtje rijden naar het verhuurstation. We zullen nog wel wat gezeur krijgen ivm de aanrijding maar dat zien we dan wel weer. We hebben tijd genoeg om bij het vliegveld te komen. De plekken zijn bij boeking al vast gezet dus dat komt ook goed.
Rond 11.00 uur zaterdagochtend zullen we landen op Schiphol. Dan is helaas deze reis weer voorbij.

• 23 September 2016 - 05:32

Monique:

Wat gaat de tijd snel. Jammer dat deze vakantie er al weer op zit. We hebben genoten van jullie verslagen! Een goeie reis terug! Liefs Monique, Frenk en Jeannette

• 23 September 2016 - 05:32

• 23 September 2016 - 08:42

Pa En Ma:

Vanuit een mooi zonnig Stellendam onze laatste reactie op jullie reis van 2016.
    We hebben met veel plezier elke dag jullie verslagen gelezen en zo een beetje mee gereisd. Nu nog de terugreis, we wensen jullie een heel voorspoedige terugreis en hopen om plm.12 uur zaterdagmorgen elkaar te begroeten. Voor vandaag nog een gezellige dag. Tot dan gr. Pa en Ma.

• 23 September 2016 - 17:42

Monique:

de blommen staan klaar op tafel. welkom thuis. een stapel kan naar t oud papier en annemarie heeft gewonnen qua post..jack heeft maar een klein stapeltje post.

• 23 September 2016 - 21:25

Angela :

Wat was het weer leuk om jullie vakantie te volgen! Goede terugreis en thuis nog even nagenieten van al dat moois dat jullie hebben vast gelegd!

• 24 September 2016 - 10:53

De Eickhofjes.:

Heel erg bedankt dat wij ook van jullie reisverslagen mochten genieten. Wat hebben jullie weer genoten en veel gezien. Helaas konden wij geen reactie geven, we waren op vakantie en geen laptop bij ons. Jullie zijn nu bijna op Schiphol, hopelijk na een goede vlucht en verdere thuisreis. We wensen jullie alle goeds toe voor de toekomst en geniet nog maar even na van deze fijne vakantie. Groetjes van ons uit een nog steeds zonnig Stellendam.

• 24 September 2016 - 17:30

Miep En Iris:

Welkom thuis.... Speciaal voor jullie wat zon en warmte besteld ;-)

Bedankt dat we weer ff virtueel mee mochten op reis.

Tot horens