philadelphia - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu philadelphia - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

philadelphia

Door: Jack & Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

15 September 2010 | Verenigde Staten, Philadelphia

Vandaag hadden we een korte rit voor de boeg. We hoefden maar naar Philadelphia te rijden. Vanochtend dus even wat later uit bed en na het ontbijt vertrokken. Eerst nog wat binnen door weggetjes genomen om te zien of we nog wat amish tegen kwamen. Zoals op de foto te zien is het weer gelukt.
Binnendoor dus naar Philadelphia gereden. Gelukkig konden we het gelijk vinden. Ons hotel staat namelijk midden in het centrum. Dat leverde vervolgens het volgende probleem op namelijk dat je hier alleen kan parkeren op een parkeerplaats met ik weet niet hoeveel auto’s klem op elkaar. Gelijk konden we een flink bedrag aftellen om daar twee nachten te mogen parkeren.
Dat was ook nog niet het probleem. Wel dat we de autosleutel achter moesten laten aangezien de auto verreden moest kunnen worden aangezien er een aantal auto’s achter stonden… Dat is dus niet zo’n prettig idee om het zo maar te zeggen. Echt alles dus uit de auto gehaald en naar de 11e etage gesleept ( nou dat is wat hoor met al die aankopen) en nu dus maar hopen dat over twee dagen onze auto er nog staat……
Maar goed dat zien we dan wel weer het zal wel goedkomen zullen we maar denken. Vervolgens weer maar even naar een outlet en weer wat gekocht…. Je moet toch wat met je geld…
Philadelphia geeft ons niet zo’n fijn gevoel…. Veel rare mensen, zwervers en mensen die bedelen… Onderweg om wat te eten zijn we er weer diverse tegen gekomen….. Morgen gaan we de stad verder verkennen en we zijn dus benieuwd.
Ik ben dus maar hard aan het tikken en foto’s bewerken geslagen….. Kijk wat Jack doet…
Die heeft mijn Nintendo gevonden en is er niet meer bij weg te slaan.. hij probeert mij bij een spelletje in te halen… Gaat hem niet lukken hihi…Het is zelfs zo erg dat hij op de grond tussen de tassen gaat zitten….( zie foto)
Ik ga eens kijken of ik mijn Nintendo weer kan bemachtigen voordat de batterij leeg is..
Groetjes van ons

• 16 September 2010 - 07:12

Audrey:

he vakantiegangers. Leuke foto's en verslag hoor. Tja en sleutels afgeven van de auto is heel gebruikelijk in de States. Wees blij dat je niet ziet hoe je auto op een metalen stellage wordt gehesen omdat er op elke verdieping maar plek is voor 10 en ze de jouwe op het achtste hek linksboven willen hebben. Als het niet in de breedte kan dan maar in de hoogte zeggen ze daar.
    Maar jullie zien zo wat hoor, geweldig. En wel opletten hoor, alle kleding "gedragen" mee naar huis nemen anders krijg je last met de douane in NLD!!

Geniet er van, greetzzzz A

• 16 September 2010 - 07:30

Pa En Ma:

We hebben jullie via de laptop gevonden. Gaan zo fietsen.Weer mooie foto's en verslag Komt toch wel goed met die auto he, anders wordt het lopen. Tot morgen gr.van ons

• 16 September 2010 - 18:47

Karin:

Hey Sjakie, weer brandweer collega's, heb je ze al een bezoek gebracht? Spannend met jullie auto, nou ja, Gerard zegt altijd, lopen is net zo ver (ha, ha).
    Doei, doei, tot de volgende keer.
    Gerard en Karin

• 16 September 2010 - 19:01

Miep En Iris:

Hebben jullie toch een ergere stad gevonden dan Salt Lake City. We kunnen het bijna niet voorstellen maar zo te lezen is het toch zo. Succes daar.

• 16 September 2010 - 19:21

Netty:

Hallo Jack en Annemarie,het gaat alweer opschieten he,nog maar 8 dagen,zo te zien genieten jullie wel.Maak er wat van de laaste dagen