Thuis - Reisverslag uit , van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit , van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Jack & Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

22 September 2010 | ,

Na een heerlijk nacht zijn we rond kwart voor negen met de metro down town gegaan. Op Pennstation hebben het ontbijt tot ons genomen. Hierna naar Springstreet voor het brandweermuseum. Deze was open en we waren er ook weer snel uit. Het viel ons net zo tegen als bij het politiemuseum. Jammer voor z`n grote stad met een lange brandweerhistorie. Daarna weer met de metro naar het hotel, de laptop opgehaald en naar de koffie en thee Ondertussen gekeken naar de mail. KLM had weer een mail verstuurd om eerder in te checken. Helaas hadden we geen printer. Dus wilden we dit in het hotel doen. Hier hadden we weer problemen met inchecken op de site. Dus besloten we dit maar op het vliegveld te doen. Lekker even uitrusten op de kamer en om half 4 uitchecken bij het hotel. Vol goede moed zijn we naar de metro gegaan, na twee trappen naar beneden met een zware tas bleek dat er geen metro`s gingen in verband met iets dat minsten 45 minuten zou duren. Dan maar een taxi. Op naar het vliegveld en dat in de spits we waren na een uur op het vliegveld. Inchecken kon maar de bagage kon pas om half zeven worden afgegeven. Dus wat winkels kijken en iets eten. Hierna de bagage afgegeven De koffer van Jack ging apart dus die gaat open voor verder onderzoek. Door de controle: schoenen, broekriem en rugzak uit en door de poort. Het was wachten bij de gate en hier stonden veiligheidsmensen. Even afwachten en kijken wie er binnen komen. We hadden er nog over gesproken en ja hoor Balkenende , Willem Alexander en Maxima kwamen de vertrekhal in met gevolg. Balkenende ging gelijk met de beveiligers weg. Maar Willem Alexander , Maxima en gevolg bleven nog even wachten. Maxima zei ook nog gedag en bij het weg gaan wenste ze ons ook een goede terugreis. Met een kleine vertraging gingen we op weg naar huis. We hebben een kleine turbulentie gehad. Het was warm in het vliegtuig maar we waren een kleine 20 minuten eerder geland en we konden snel door de douane. De ouders van Annemarie stonden ons op te wachten. Onderweg nog even gegeten. Thuis.
Nou mede genieters we hopen dat jullie een leuk verhaal hebben gehad met ondersteuning van mooie foto`s. Wie weet tot de volgende reis.

Groetjes Annemarie en Jack

• 22 September 2010 - 16:56

Mep En Rs:

hahaha moet je helemaal naar new york om hun te zen. Maar wel grappg om ze te zen van zo dchtbj. Fjn dat julle weer heel thus zjn. Wj geneten nog maar van een paar hele vermoeende dagen op het strand.

• 22 September 2010 - 17:17

Klarie:

Grappig, zo ver van huis en ze dan zo dichtbij te zien! Hier gaat je dat niet lukken.
    Geniet nog even lekker na van jullie fijne vakantie.
    Groetjes.

• 22 September 2010 - 19:50

Pa En Ma:

Voor deze reis ook ons laatste bericht. Fijn dat alles goed is gegaan en jullie kunnen terugkijken op veel moois.
    Tot zaterdag gr. van ons

• 22 September 2010 - 19:50

Pa En Ma:

Tot zaterdag gr. van ons

• 22 September 2010 - 19:52

Netty:

welkom thuis luitjes,nou jullie hebben weer mooie foto s.ik zie jullie wel weer binnenkort

• 22 September 2010 - 19:53

Netty:

• 04 Oktober 2010 - 18:31

Ries:

WELKOM THUIS!!!!!

nu snel ff digitaal fotoboek plakken en ons dan uitnodigen voor een gezellig avondje! Tot snel gr Jeanette & Richard