onderweg naar Pittsburgh - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu onderweg naar Pittsburgh - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

onderweg naar Pittsburgh

Door: Jack & Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

13 September 2010 | Verenigde Staten, Pittsburgh

Vandaag eigenlijk een beetje een dag rustig aan. Natuurlijk moesten we een stuk rijden. Vandaag zouden we namelijk naar Pittsburg gaan. We hadden inmiddels gelezen dat daar niet zoveel te doen was en het een oud vervallen stadje was waar niet zoveel te doen was. Het was voor ons dan ook een tussenstopje om morgen weer door te rijden.
Omstreeks 13.30 uur kwamen we aan bij het hotel en konden nog niet in onze kamer. Dus eerst maar even gegeten en getracht een winkelcentrum te bezoeken. De afritjes naar snelwegen of andere afslagen zijn soms nogal onlogisch om het maar netjes te zeggen. Vandaar dat we in plaats van het parkeerterrein van het winkelcentrum de snelweg opreden. Denk je logisch de eerste afslag er weer af en dan omkeren. Nou zo simpel is dat niet. Na een half uur stonden we uiteindelijk weer op het parkeerterrein. De blikjes cola die we moesten hebben hebben we gelukkig weten te scoren want de rest van het winkelcentrum stond leeg!
Uiteindelijk mochten we dan toch de kamer in. Daarna eerst maar weer eens op zoek naar een wasmachine en diverse wasjes gedaan. Ondertussen zijn we lekker wezen zwemmen en in de whirlpool gezeten. We gaan nog even voorbereiden voor morgen want dan komen we als het goed is in de buurt bij de Amish.
Groetjes

• 14 September 2010 - 07:02

Pa En Ma:

Dat is zeker een dagje relaxen, maar dat moet ook kunnen.Voor vandaag goede reis. gr. van ons

• 14 September 2010 - 08:11

Elly:

Ik ken dat, op vakantie ben ik ook altijd mijn DS kwijt, met een beetje geluk mag ik hem dan weer opladen.

• 14 September 2010 - 13:35

Karin:

Hey lieverds, jullie genieten goed, lees en zie ik. Het is hier bagger weer, regen, strom echt Hollands weer, bah, bah.
    Sjakie heb je mijn sms nog ontvangen op je verjaardag?
    geniet lekker en tot de volgend ekeer.
    Doei, doei, liefs van Karin

• 14 September 2010 - 19:24

Miep En Iris:

Bubbel maar lekker hoor. Dan genieten wij hier van het heerlijke herfstig weer :-( Heerlijk op de fiets met windkracht 7 tegen. Mmm heerlijk zie mij genieten. Maar zat net even te kijken op de weerberichten voor volgende week. Daar wordt je spontaan vrolijk van, 33 graden. Nog drie dagen werken en dan Side here we come......