Lake George - Reisverslag uit Lake George, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Lake George - Reisverslag uit Lake George, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Lake George

Door: Annemarie & Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

09 September 2010 | Verenigde Staten, Lake George

Hello

Vannacht hadden we een vreselijk groot bed…..Met een verrekijker zag je elkaar nog niet. Lekker geslapen dus…hihi
Vandaag hadden we onze dag bij Lake George. Een beetje rondgevraagd wat we dan toch echt moesten zien hier… Antwoord: The Lake. Dus wij op pad om dat Lake maar ergens te zien. Nou dachten we als je er omheen rijd moet je vanzelf dat meer zien. Wij rijden…. Tussen de bomen en de huizen door konden we The Lake zien. Nergens konden we er met geen mogelijkheid bij komen omdat er allemaal vreselijk grote huizen voor stonden die waarschijnlijk een vreselijk mooi uitzicht hadden. Wij nog vragen aan een state trooper. Nou die was ingesteld op snelwegen of zo maar daar kwamen we niet verder mee. Uiteindelijk dus maar weer verder gereden en aan de andere zijde van het meer ( 2 uur rijden) konden we dan toch een glimp opvangen van het meer. Daar dus even gestopt en zie de foto’s. Geniet er van want er is veel moeite voor gedaan. Terug in Lake George hoorde ik alleen maar: “kijk daar, Kijk die dan,moet je die gele zien!!!! Enz enz enz. Het raam van de auto ging zelfs open om al die brulijzers langs te horen rijden. Niet dat het nodig was hoor om dat raam open te doen maar goed dan klonk het beter. Maar die met dat mooie rooie randje was best mooi. Zie foto.
Onze lunch hebben we in een jaren 60/70 restaurantje gegeten. Lekker pancakes en ouderwets ingericht met jukebox op tafel. Echt leuk.
Vervolgens zijn we nog maar op zoek gegaan naar wat leatherman’s ( multitools voor de niet kenners). Schijnt ook heel bijzonder hier te zien. Diverse winkels en een uur rijden verder hebben we ze nog niet, maar goed een doel voor een volgende keer dan maar zullen we maar zeggen.
Nu effe lekker chillen en straks op zoek in het dorp naar wat te eten ( en natuurlijk weer aanhoren: Kijk die nou, nee die!!)
Spullen weer een stukje rijden naar de volgende bestemming ( ongeveer 5 uurtjes)

• 09 September 2010 - 21:35

Audrey Prins:

he gave karretjes hoor.
    Veel plezier vandaag, tot de volgende keer.

• 10 September 2010 - 05:41

Gwendy:

Hey Jack, weer lekker aan t reizen zie ik. Leuke verslagen! In Nederland kan je ook aan Leathermans komen hoor, hoef je niet helemaal voor naar de VS!!! ;)
    Groetjes en veel reisplezier nog :)

• 10 September 2010 - 06:31

Pa En Ma:

Goedemorgen, wat is alles toch groot en wijd. Wel prachtig. Wat een cars,zo te zien verdienen ze daar zeker echt boven modaal.
    Wij gaan wel op ons fietsje. gr.

• 10 September 2010 - 07:15

Klarie:

Toch wel afwisselend zo'n rondreis, zo zie je nog eens iets van de wereld, in dit geval Amerika.
    Leuke foto's, ga zo door wij genieten zo ook van een beetje van het vakantiegevoel.
    Groetjes.

• 10 September 2010 - 11:34

Miep En Iris:

Wij zitten nu even in Groningen. Even wat zakelijke dingen afhandelen. Tja je moet wat met je tijd. Maar we hebben even weer tijd gevonden om jullie verslag en foto's te bekijken. Is zeg maar een dagelijks terugkomend iets aan het worden. Tja waar kennen wij dat van. De groeten en ook van moeders Dijkstra

• 10 September 2010 - 20:11

Chris Erica En Kids:

leuke verslagen. ziet er allemaal wel erg mooi uit dennis vermaakt ze eigen prima maar dat begrijpen jullie wel nog veel plezier en we schrijven nog wel een keer groetjes