richting Lake George - Reisverslag uit Lake George, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu richting Lake George - Reisverslag uit Lake George, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

richting Lake George

Door: Annemarie & Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

08 September 2010 | Verenigde Staten, Lake George

Vanochtend na het ontbijt (ongeveer 8.15) vertrokken richting Lake George. Alles dus weer in de auto. Het wordt al wat rommeliger achterin. Het was een behoorlijke rit en omstreeks 14.00 uur met een korte stop kwamen we dan toch aan bij ons hotel in Lake George. Daar kregen we weer een mooie kamer. Aangezien we al behoorlijk wat was hadden verzameld werd het toch tijd om het een en ander te wassen. Dit kon alleen in een hotel een stukje verder in het dorp wat een vestiging van dat van ons was. Daar aangekomen bleek dat men heel veel gasten verwachten de komende dagen aangezien er een feest is met hotrods en oude opgeknapte auto’s. Jack zat in de auto alleen maar te gillen: Kijk die nou, Nee moet je die zien, wat gaaf!!! ( en dat meerdere malen achter elkaar herhalen) Ok er zaten best wel leuke auto’s bij. Morgen zullen er dus nog wel meer verschijnen.
Vervolgens hebben we onze eerste outlet maar aangedaan. Goed dat we die grote auto hebben meegenomen. Veel gekocht voor weinig zullen we maar zeggen. Alleen halverwege het passen moesten we de winkel uit in verband met een brandalarm. Zaten we dan op de stoep en maar wachten en wachten. Kwartier later kwam om de beurt een gewone auto aanrijden met veel lichtjes en herrie, stapte dan een mannetje uit die uit zijn kofferbak een brandweerbroek en helm pakten om de winkels in te rennen. Oh ja en uiteindelijk kwam er een brandweerauto met een heeeeel dikke brandweerman erin…Wat een spektakel voor een brandalarm, maar goed wij konden vervolgens weer verder shoppen bij Tommy Hilfiger.
De caissière gaf ons gelijk tips voor morgen. Dus dat zullen we dus maar gaan doen.
Na een pizza terug naar het hotel om weer een verhaaltje voor jullie te maken…

Gr van ons

• 09 September 2010 - 05:21

Pa En Ma:

Goedemorgen, wij zijn net uit bed.jullie verslag gelezen. Wij gaan ook op pad en jullie een fijne dag met al die mooie auto's. Gr.

• 09 September 2010 - 09:01

Miep En Iris:

Hallo,

Laat die auto's maar zitten. Als je nog een plekkie over heb in je koffer dan mag die tuinbank wel mee.

later

• 09 September 2010 - 18:53

Netty:

Hallo luitjes,nou ik heb geen medelijden met jullie,ik merk wel dat jullie het naar de zin hebben,geniet maar lekker,jullie hebben het verdiend.(denk je nog aan mij Jack..Pitbull!!!!)

• 09 September 2010 - 19:23

Karin:

Hoi, wat een auto's zeg enne Jack, je gaat toch niet solliciteren bij de brandweer daar (ha, ha)

Geniet en tot de volgende keer.
    Doei, doei. Karin Gerard is in het zwembad.

• 12 September 2010 - 15:19

Ries & Nettis:

Hoiiiii!
    Zo te zien vermaken jullie je opperbest! Wij hebben meteen weer zin om op vakantie te gaan. Dat doen we namelijk nooit...

Veel plezier & geniet er van!

groetjes van ons