Del Rio - Reisverslag uit Del Rio, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Del Rio - Reisverslag uit Del Rio, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Del Rio

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

14 September 2023 | Verenigde Staten, Del Rio

Vanochtend vertrokken vanuit San Antonio. De reis ging op zich vrij voorspoedig waardoor we dus omstreeks 12.00 uur er al weer waren. ( oké ik heb onderweg geslapen dus het ging snel hihi)

Bij het hotel mochten we er nog niet in want de kamer was nog niet klaar. Niet zo vreemd we waren wat vroeg. Dus dan maar even inslaan voor de komende dagen in Big Bend een nationaal park waar niet zoveel aan faciliteiten zal zijn.

In de HEB een heeeelll grote supermarkt ( net zoiets als Wallmart maar dan alleen eten) zagen we bosjes bloemen in een koeling staan. echt niet bijzonder maar even kijken wat ze kosten. 53 dollar voor een bosje. Als je rekent dat de dollar ongeveer gelijk staat als de euro en je kijkt naar de foto geloof ik niet dat iemand van ons hier 53 euro voor zou geven.

Na de boodschappen even wat gegeten. De kamer was inmiddels gereed. Nou wij zitten vannacht goed. Het hotel zit vol met state troopers uit Florida. Kennelijk werken die hier tijdelijk want je komt ze hier om de paar minuten tegen. We zitten namelijk vlak bij de grens met Mexico en kennelijk houden ze die in de gaten. Niet normaal zoveel als er hier rondrijden.

We hebben eindelijk eens een goede kamer. De hotels zijn dit jaar niet echt om naar huis te schrijven. Niet altijd het hotel maar ook de ligging ervan is niet altijd top.

Nadat we de spullen hadden afgeleverd in het hotel en alles weer koel hadden gezet zijn we nog maar even op pad gegaan. In de buurt lag nog een meer Amistand Reservoir. Bleek ook een Nationaal park te zijn. Prachtige cactussen onderweg. Sommige hadden zelfs al vruchten.

Jack is 2 tellen uitgestapt om rond te kijken. Ik moest nog snel zijn om een foto te maken want toen zat hij al weer in de auto. Veel te warm. Dus je begrijpt het... De rest van het park bekeken met de auto. We hadden het geluk nog 2 herten tegen te komen waarvan er een bleef poseren. De ander nam het rit aan.

Vanavond lekker gegeten bij Applebee's .... een steak...

Morgen gaan we naar Big Bend National park. Daar blijven we 2 dagen. de kans dat jullie dus niet van ons horen die dagen is zeeeer grooot dus geen paniek. Er zijn daar geen faciliteiten als tv en alleen internet bij de receptie dus het is maar de vraag hoe goed die is waardoor we iets kunnen plaatsen. Anders hebben jullie waarschijnlijk geluk als we in Carlsbad zitten dat jullie 3 verhaaltjes krijgen.

• 15 September 2023 - 05:49

Abby:

Goedemorgen Baasjes,

Hier weer een verhaaltje van mij.

Gelukkig koelt het wat af. Kan ik lekker in de achtertuin rennen. En als ze naar binnen gaan ren ik nog even door. Het mooiste is dat ze dan achter mij aan komen, grappig joh. Dan ren ik nog harder[e-1f602]

Ik heb het voor elkaar hoor. Krijg nu lekker blikvoer ipv die brokken. Daar ben ik nu wel klaar mee hoor, ze komen me neus uit. Ze doen soms stiekem toch wat brokjes door mijn blikvoer, alsof ik dat niet door heb.[e-1f914]

Ik heb een nieuwe commando geleerd

"Maak Jeannette wakker".

Dus als Monique onze slaapkamer in komt en ze geeft mij dit commando spring ik bij Jeannette op bed om haar wakker te likken. Geloof dat ze dat niet altijd leuk vind. Raar hoor hihi.

Wanneer zij naar bed willen ga ik lekker eigenwijs doen. Ik ren bij ze weg en moeten ze op mij wachten. [e-1f607] Hier durf ik namelijk zelf de trap niet op. Dus baasje, je training vooraf heeft niet geholpen. Ik wordt hier gedragen, naar boven en naar beneden. Heerlijk hoor. Maar ik ben geen verwent hondje vind ik zelf.

Ik begin hier nu ook ondeugend te zijn.

Heb eindelijk de wasmand gevonden. Liep er al een week langs, suf van mij he. Maar nu ik de wasmand gevonden heb ga ik heerlijk met mijn hoofd tussen de sokken en de rest van de was. Ik vind het wel leuk maar hier pakken ze het snel van mij af, jammer hoor.

En ik maar denken...neem het mee naar de baasjes. Helaas, jammer voor jullie, geen souvenir, sorry.[e-1f641]

Zo ik ga weer heerlijk uitrusten.

Vanmiddag zal ik mee lopen naar de markt. Jullie waren mijn boodschappentas vergeten mee te nemen. Maar dat is goed gekomen, ik heb een nieuwe gekregen [e-1f60a]

Heel veel plezier, ik hoop voor jullie dat het wat frisser wordt, en tot de volgende keer

Een lik en een poot [e-1f43e]van jullie harig kind.[e-1f436]

• 15 September 2023 - 07:00

Hans Joke Klepper:

Goedemorgen wat een leuk verhaal weer. Zijn het toch geen kunstbloemen zo duur.Fijn dat we weten als jullie niet schrijven het toch goed gaat.

Monique je was me te snel af vandaag, maar wat schrijf je leuk.Abby heeft het heel fijn bij jou. Jullie fijne dag vandaag tot schrijfs xx pa ma

• 15 September 2023 - 14:19

Marieke En Iris :

Haha de auto staat veilig geparkeerd.

Die bloemen [e-1f633] wat een prijs…. het lijkt wel een grafstuk.