weer thuis - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Monster, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

27 September 2021 | Nederland, Monster

Weer thuis
ZOOOOO dat was vanochtend heel vroeg… We moesten namelijk weer terug naar Venetië. 300 km terug. Iets meer dan 3 uur rijden.
We moesten om 9.40 uur op het vliegveld zijn en de auto aftanken en nog inleveren dus reken maar uit. Gisteravond hadden de mannen op hun best gevraagd of er iets geregeld kon worden met het ontbijt. Men zou een lunchpakket naar de kamer komen brengen. Nou dat hebben we geweten. Een weeshuis kon er van mee eten, maar wel lief.
4.45 uur ging de wekker dus.5.30 reden we weg. Gelukkig hadden we het verkeer mee en waren we ruim op tijd op het vliegveld. Verhuurder was snel gevonden. Er was alleen niemand. Sleutel en de auto dus maar achter gelaten. Fijne auto en geen ellende gehad. Totaal ongeveer 3700 km gereden. Even uitgerekend dat we totaal ook ruim 200 km hadden gelopen. Die nieuwe schoenen zijn dus goed ingelopen en inmiddels weer een paar cm afgesleten.
Koffer inleveren en border control ging allemaal vloeiend.
Na een bakkie koffie konden we instappen en vertrokken we op tijd. Korte vluchtje gelukkig. Wel even een tukje gedaan om wat slaaptijd in te halen.
Schiphol…. Wat een weer…regen… nou dat hadden we 3 weken niet gezien. Liever langer niet.
Lars stond ons al op te wachten met de bus… dus dat was heerlijk geregeld. Na een regenachtig ritje Jeannette en Ruud afgezet in Delft en werden wij keurig voor de deur afgezet.
De vakantie zit er weer op… althans nog een weekje…
We hebben weer een mooie reis gehad. Heerlijk weer en echt genoten. Ruud en Jeannette bedankt voor de gezellige vakantie. We hebben veel plezier gehad en veel gelachen mede dankzij jullie. Nu even bijkomen..
Bedankt nogmaals allemaal voor het volgen…. Misschien tot de volgende reis.

• 27 September 2021 - 20:58

Monique&Arjan:

Home sweet home

• 27 September 2021 - 21:08

Hans Joke:

Heel fijn dat jullie op een fijne vakantie kunnen terug kijken. Mooie herinneringen gemaakt.
    En wij hebben de reis een beetje meegemaakt.
    WELKOM THUIS gr.pa ma

• 27 September 2021 - 21:19

Annie Van Den Boogert :

Mooi dat jullie na zoveel km weer behouden zijn thuis gekomen.

• 29 September 2021 - 10:25

Jeannette En Ruud:

De vakantie zit er weer op, Italië leren kennen, de mensen, de mooie gebieden, olijfbomen, olijfolie, pizza, pasta, croissant, zon, muggen, monkey-Donkey, ouwe meuk. Veel gezien en gelachen het was een mooie vakantie, annemarie en jack bedankt