Legoland - Reisverslag uit Billund, Denemarken van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Legoland - Reisverslag uit Billund, Denemarken van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Legoland

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

21 September 2019 | Denemarken, Billund

Jaaa vandaag was het zover. We zijn naar Legoland geweest. Prachtig weer in het vooruitzicht.
Dus vroeg uit de veren en op pad. 9.45 uur waren we er al en konden we naar binnen. Aanbeveling is wel om van te voren kaartjes te kopen dat scheelt iets.
Maar wat een werk zeg al die bouwwerken en onwijs gaaf. Je hebt ook een deel dat lijkt op madurodam. Allemaal kleine huisjes, boten enz enz allemaal nagebouwd. Zo ook bv Bergen met de handelskade Bryggen , Amsterdam en Nederlands landschap.
Het is eigenlijk wel een park voor kleine kinderen tot een jaar of 12. Daar zijn ook alle attracties op gebouwd. Zelfs alle achtbanen en dat soort attracties. Je zag alle volwassenen opgepropt in karretjes zitten. Die beugels hoefden eigenlijk niet dicht. Je zat zo klem dat je er echt niet uit kon vallen.
Het park was ingedeeld naar alle soorten lego die er zijn zoals duplo( waren we snel klaar natuurlijk) ridders, zuidpool, dierentuinen. Gelukkig viel het mee qua drukte dus een kwartiertje wachten voor de attracties viel dus mee. Uiteindelijk ons tot 15.30 uur bezig weten te houden.
Natuurlijk nog even naar de lego winkel. Oke hier viel genoeg te kopen maar dat hebben we maar gelaten. Dat was echt leuk was kostte weer een paar honderd euro.
Nog even lekker voor ons huisje in de zon gezeten. Dit park lijkt net een dorpje zoals het opgebouwd is. Het maakt ook deel uit van het dorp Ribe. Daardoor geeft het niet echt de indruk een vakantiepark te zijn.
Na het eten alles weer klaar gezet voor het vertrek van morgen. We hebben nog maar een nachtje geboekt. We hadden geen zin om 9 uur zonder stop te gaan rijden. We hebben tenslotte vakantie en moet leuk blijven. Best lekker eind van de vakantie nog uitstellen.
Morgen dus weer op pad langzaam richting huis.

• 21 September 2019 - 20:33

Monique:

hoi. Wat leuk legoland. fijne terugreis. heel terug

• 21 September 2019 - 20:36

Pa Ma:

Echt de moeite om naar toe te gaan zo te lezen en te zien. Leuk hoor en mooi weer. Kun je misschien je technischlego van de winter van de vliering halen. Wij zijn naar ter laak geweest, ook leuk. Gr. Pa Ma

• 23 September 2019 - 22:30

Herman En Ans :

Leuke bootreis gehad en toen ook nog naar LEGOLAND. En ook nog redelijk lekker weer, dat is dus dubbel genieten .Goede terugreis gewenst. Groeten van ons.