kaupanger 15 september - Reisverslag uit Kaupanger, Noorwegen van Jack Tukker - WaarBenJij.nu kaupanger 15 september - Reisverslag uit Kaupanger, Noorwegen van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

kaupanger 15 september

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

15 September 2019 | Noorwegen, Kaupanger

Bij ons kan het regenen maar hier is het nadat het gisteren begon ook niet gestopt. Het plenst als een malle. Als je een stukje op weg gaat zie je niets. De bergen liggen helemaal in de wolken.
Gelukkig hebben we gisteren mazzel gehad met het weer en zo nog van de omgeving kunnen genieten.
Vandaag hadden we al niet veel plannen maar door de regen werd het nog minder. We zijn een stuk gaan rijden over een National Tourist vegen. Helaas was hier weinig van te zien door de wolken. Het was niet normaal van de watervallen die gewoon ook op de weg vielen en alles wegspoelden. Bij een tunnel moesten we gewoon door een watergordijn heen rijden. In een zwembad vind je dat leuk maar nu op je auto… Je weet niet wat er mee naar beneden komt. De rivieren waren enorm wild door de grote hoeveelheid water die dus al gevallen is.
Uiteindelijk zijn we nog uitgekomen bij een gletsjer. Had bij mooi weer heel leuk geweest want daar had je zo naar toe kunnen gaan lopen. Waarschijnlijk een klein uurtje wandelen. Nou dat wilde je nu echt niet. Dus even een foto gemaakt snel en weer terug in de auto. Op de foto is het zelfs slecht te zien door het slechte weer.
Aangezien er toch niets te zien viel van de omgeving zijn we maar terug gegaan. Wilden nog even in een plekje Sognedal rond lopen echter hier was ook alles dicht en geen kip op straat. Dus waren we al met al om 14.00 uur terug in het huisje. Nu hebben we de hele middag gerelaxed. Netflix gekeken want internet is hier wel overal geweldig. De tv gaf het ook op..
Al met al we zijn inmiddels gereed voor morgen. Op naar ons laatste adres in Noorwegen. Namelijk in Voss.

• 15 September 2019 - 19:38

Pa Ma:

Dat is echt jammer zoveel regen. Toch zijn de foto's redelijk. Dan maar een rustige zondag, op naar morgen. Goede reis, oppassen want zoals je schreef door zo'n water tunnel is ook niet alles. Tot morgen pa ma

• 15 September 2019 - 19:48

Annie :

Het is jammer dat jullie zulk slecht weer hebben, zodoende kun je niet voluit genieten van de prachtige natuur. Morgen hopelijk beter.

• 15 September 2019 - 19:49

Miep En Iris :

Het regent het regent........ ach ja niks aan te doen helaas. Morgen hopelijk wat beter weer, we zullen voor jullie duimen.
    Onze vakantie is inmiddels begonnen. Althans we liggen lekker lui in onze belachelijk grote hotelkamer bij Schiphol. Nog een nachtje slapen en dan vliegen we naar Toronto.
    Tot het volgend verhaaltje