la grande - Reisverslag uit La Grande, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu la grande - Reisverslag uit La Grande, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

la grande

Door: Jack en Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

11 September 2016 | Verenigde Staten, La Grande

11-9 La Grande (Oregon)
Hallo allemaal,
Vandaag helemaal een klein verhaaltje. Want ja vandaag in de auto gezeten.
Vanochtend om 8.00 uur vertrokken vanuit Arco ( Idaho). We hadden eerst het voornemen om naar Boise te rijden en morgen weer een stukje daar overnachten en dan door naar Portland. Dit weinig interessante stuk moet overbrugt worden. Dus het is niet anders en ongeveer 1000 km er door heen jagen. Gisteravond hadden we nog eens zitten kijken en besloten dat we verder zouden rijden richting La Grande. Daar te overnachten en morgen door te rijden naar Portland. Dan hebben we een nacht extra in Portland. Daar is iets meer te beleven. Onder andere shoppen bij de outlet… dus dat komt wel goed.
Vandaar dus dat we in de camper zijn gestapt en zijn gaan rijden. We begrepen uiteindelijk maar niet waarom de navigatie zei dat we om 13.50 uur aan zouden komen terwijl het toch al echt 13.50 uur was geweest…. Oh ja even vergeten. We zijn weer een tijdzone gepasseerd en zitten nu 9 uur verschil bij jullie vandaan in plaats van 8. Daarbij zijn we inmiddels ook weer een volgende staat ingereden namelijk Oregon. (weer een voor het lijstje) We waren dus om 13.50 uur op de camping.
Nee zeg zetten we de camper neer kijken we naar de camper naast ons ligt er een of ander hertenschedel met gewei naast onze camper. Vlees er nog aan vliegen er omheen. Stinken als een bunzing. Precies naast onze campingtafel.
Terug naar de receptie. Even gevraagd of het normaal was hier. Nee het vrouwtje achter de balie had ze gisteren zien liggen. Bleek dat onze buurman was wezen jagen en die koppen maar had neergelegd. Na veel gesoebat ( buurman was niet thuis. Campingeigenaar durfde het niet op te pakken bang dat het uit elkaar zou vallen ) werd de kop in een plastic zak geplaatst en zijn wij verhuisd naar een andere plaats waar we heerlijk buiten hebben gezeten zonder vliegen en stank. Lekker relaxen dus. De wind was behoorlijk maar wel warm. Ook hier mag geen open vuur dus geen bbq. Dus werd het macaroni…
Jack is nu bij jullie al jarig… Hij wil er nog niet aan want hij is hier en dus hier pas jarig. Hij komt er niet onderuit….over 4 uurtjes is het zover hihi.

• 12 September 2016 - 17:25

Pa En Ma:

Allereerst: Jack van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne dag in Amerika dit jaar, samen met Annemarie. Nog goede jaren toegewenst, samen en met allen die je lief zijn. Pa en Ma. Het is wel een sober diner hoor voor een feest. Dan maar in Nederland feesten. Wat fijn dat jullie nu mooi weer hebben, hier is het niet minder plm 28 gr. vandaag. Hartelijke groeten van ons.

• 12 September 2016 - 19:42

Miep En Iris:

Hieperdepiep in de gloriaaaaaaaaaaa voor jack en maak er maar een mooi feessiee van.

Verstandig dat jullie een stukkie hebben doorgereden kunnen jullie extra veel shoppen. In Oregan is geen sale tax, shopt een stuk prettiger haha.

• 12 September 2016 - 20:17

Klarie:

Jack, gefeliciteerd met je verjaardag! En nog vele goede jaren samen met Annemarie! Groetjes van Adrie en Klarie

• 12 September 2016 - 20:52

Anette:

Hoi Jack, gefeliciteerd met je verjaardag he en een fijne dag in Amerika.
    Geniet nog van jullie vakantie samen.
    Groetjes uit Stellendam

• 12 September 2016 - 21:11

Angela :

Happy birthday to you! Jack gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaartjes samen met Annemarie! Groetjes van ons drietjes uit Stellendam

• 13 September 2016 - 18:59

Jannie Stolmeijer:

Dag Jack,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag maar ik heb nog niet gelezen hoe oud je geworden bent?
    Dat tijdsverschil maakt je dat ook een jaar jonger?
    Ik ben benieuwd naar wat je allemaal koopt en verder ziet in Portland.
    Ik weet niet hoeveel graden het is bij jullie maar vanmiddag was het in Vijfhuizen 31 graden.
    Een mooie reis met spannende belevenissen en gezelligheid.

groetjes Jannie