Durban - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Durban - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Durban

Door: Jack en Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

12 September 2015 | Zuid-Afrika, Durban

20150912 Durban.
Hoihoi.
Jack is jarig!!!!!! Om 00.00 uur de wekker gezet ( uiteraard lagen we al te slapen. Al die indrukken word je moe van.. Vroeg naar bed, vroeg eruit) Vals een liedje gezongen dat hij jarig was... Vroeg hij ineens... we moeten er zeker al uit... Die is gek... Eerst nog een paar uur slapen..oh....
Trek t ‘ie in de ochtend een shirt aan:... Het leven begint bij 56!!!! 1959 erop... omdat ik hem anders pest met zijn leeftijd wil hij mij voor zijn....
Maar goed Jack wil iedereen bedanken die hem op wat voor manier ook gefeliciteerd heeft met zijn verjaardag!!!
Nou we hebben pech gehad... Geen hippo verschenen bij het zwembad van het hotel.
Dus na het ontbijt maar vertrokken. Op het gemakkie want we hoefden maar 2,5 uur te rijden. Je mag hier vaak pas om 14.00 uur je hotel in. Onderweg wilden we nog stoppen bij Richards bay. Nou daar aangekomen bleek het niet meer dan een grote plek die op Pernis leek. Dus daar waren we gauw uitgekeken. Waarom dat het meisje van het hotel het daar leuk vond... geen idee.
Dus maar doorgereden naar Durban. Gelukkig mochten we het hotel in. Het hotel ligt aan de bekende South beach. Wat dus inhoud dat deze gelijk aan de Oceaan ligt. Wij kregen een kamer op de 23e verdieping... Weer eens wat anders dan een hutje... en.. Met uitzicht op de Indische oceaan.
De boulevard van Scheveningen is niet s bij de boulevard die hier loopt. Aangezien het heerlijk weer was zijn we deze maar over gelopen. Onderweg nog wat gegeten maar al met al meer dan 2,5 uur onderweg geweest. Je kijkt je ogen uit. Als je hier wil zwemmen ga je gewoon met al je kleren het water in.. Veel zwervers en figuren die rijp zijn voor de GGZ.
Er wordt hier heel veel gewaarschuwd dat je moet opletten en je spullen veilig moet opbergen.
Nu begint het donker te worden dus voor de veiligheid maar naar binnen. We hebben eindelijk een beetje internet dus kunnen weer wat meer bekijken dan de laatste dagen hebben gedaan.
Morgen gaan we naar de Drakensbergen Giant’s castle Rock. Waarschijnlijk hebben we de komende dagen geen internet.
Eerst nog even uit eten om de verjaardag te vieren!!!! ( uiteraard mag ik dat weer niet rondbazuinen in het hotel of restaurant)

• 12 September 2015 - 17:02

Audrey:

Hi luitjes, leuke verslagen weer, ik geniet ervan!
    Happy birthday Jack! Geniet van je dag in deze bijzindere omgeving. Dan ga ik jog even verder met zandhappen.

Groetjes. Audrey

• 12 September 2015 - 17:13

Klarie:

Jack, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Groetjes van Adrie en Klarie

• 12 September 2015 - 17:17

Klarie:

Weer een leuk verslag! Hoog en droog op de 23e verdieping! Genieten van het uitzicht. Veel plezier. Groetjes uut Stellendam.

• 12 September 2015 - 18:06

Anette:

Hoi Jack en Annemarie,

Even een berichtje uit Stellendam. Mooie verhalen schrijven jullie weer, prachtige foto's en jullie maken weer heel wat mee. Het lijkt me echt een super reis.
    Gefeliciteerd he van ons vieren. Als het goed heb je het diner voor je verjaardag al achter de rug, als je ons berichtje leest. Wij zullen vanavond nog wel een toast uitbrengen op je 57ste levensjaar he :).

Geniet er verder nog van en groetjes van,

Jacob, Anette, Eric-jan en Leander

• 12 September 2015 - 19:19

Struif&co:

Joepie we hebben jullie gevonden.
    Moeten nog wel bij lezen maar dat komt nog wel.
    Van deze kant Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag Jack, en natuurlijk Annemarie ook.

Nou ik ga jullie nu weer geregeld volgen hoor :-)

Ik zeg GENIET !!!!!!!!
    Groetjes Jeannette en natuurlijk ook van Ruud, xxxxxx

• 12 September 2015 - 20:27

Pa En Ma:

We zijn wat laat, maar we zijn net terug. Wat een hotel, als de lift het maar blijft doen anders heb je een probleem Het is weer een leuk verhaal.. Gezellige avond en tot morgen.

• 12 September 2015 - 21:05

Jannie:

Dag allebei,
    Jack van harte en wat een fantastische manier om je verjaardag te vieren.
    Onze kleinzoon Jurrian is bij ons en we hebben samen alle foto.s bekeken van de dieren.
    Prachtig vonden we dat.

groetjes Jannie Henk en Jurrian

• 14 September 2015 - 14:09

Diana:

NOG van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Weer even een paar dagen bij gelezen.
    Super gaaf allemaal. Kan niet wachten op de foto's, de verhalen en de do's and don'ts!

Veel plezier nog!

• 14 September 2015 - 14:41

Annie En Leo Blokland:

Dag Jack en Annemarie,

In de eerste plaats gefeliciteerd met je verjaardag Jack en nog vele jaren. Jullie maken een geweldige reis. Prachtige beelden en indrukwekkende verhalen. We genieten - op afstand - mee. Bedankt daarvoor. Een goede reis verder en hartelijke groeten,

• 14 September 2015 - 20:04

De Eickhofjes:

Jack van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren. Annemarie ook van harte hoor!
    Wat maken jullie weer een mooie reis. We genieten weer ten volle met jullie mee. Prachtige foto's. We wensen jullie nog veel reis plezier. Een lieve groet uit Stellendam.