Nog twee dagen op St.Eustatius. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Nog twee dagen op St.Eustatius. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen op St.Eustatius.

Door: Jack Tukker

Blijf op de hoogte en volg Jack

29 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Na een heerlijke duik zijn we na het douchen, gaan eten bij de tent op de hoek Smoke alley. Hier terug van gekomen gingen voor de koffie na de buitenbar. Hier zagen we de collega`s van Bonaire en Curaçao zitten. Wij zijn er bij aangesloten en verder zitten praten over de THV en hoe ver ze zijn op Bonaire. Tot dat het weer bed tijd is. Vanmorgen weer op tijd achter de pc voor te skype met het meisje en kijken of er nog reactie bij het laatste bericht is geplaatst. Alvast dank je wel voor de leuke en lieve reactie. Dat is voor ons nu leuk om te zien wie er mee lezen. Na het tikken en lezen. Weer op de scooter naar de kazerne waar vandaag de laatste dingen worden gedaan voor de grote dag morgen. We waren net binnen toen er stortbui viel. Er worden nog een paar oefeningen gedaan met de commissie leden zodat ze weten waar ze morgen op moeten letten en ik moest nog met de laaste persoon de toetsmomenten doen. Zodat hij morgen ook examen kan doen. Wat gelukkig ook zo is. Voor het eerst maken we een stroomstoring mee op het eiland en om het nog mooier te maken ging het ook nog regen en onweren. Hoelang dit gaat duren is de vraag. Gelukig na ongeveer een 1 uur was er weer stroom. Na dit alles zijn we naar de oefenlocatie van st Eustatius gegaan om door te nemen voor het examen. Op deze locatie hebben ze de ruimte en ligt aan de landingsbaan. Ook staat er containers en een tank wat is omgebouwd tot een vliegtuig. Nu nog maar 1 dag op dit eiland en dan is het vertrek naar Bonaire. Met een tussen stop op Curaçao. En daar gaan we ook veel zien, maar dat lezen jullie nog wel. Nou luitjes we gaan onze zwembroek weer in en nemen een duik. Morgen horen jullie de rest wel weer.

• 29 Oktober 2009 - 21:17

Ria:

Hoi Ton en Jack

Zijn de muggen nu weg????
    ha,ha,hi,hi

• 29 Oktober 2009 - 21:32

Audrey:

als ik de verhalen lees ,krijg ik heimwee naar mijn brandweertrainingen....zucht! Veel plezier nog, grts Audrey

• 30 Oktober 2009 - 10:41

Annemarie:

Hallo, ik moest even van je reageren.... Hihi. Bij deze dus... Sorry ik had even geen tijd. Maar ik had het wel gelezen hoor... Ik geniet er elke keer weer van...
    xxx

• 30 Oktober 2009 - 12:49

Stella:

leuk jack je reisverslagen morgen allebei succes bij de examens