Donderdag nog twee nachtjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Donderdag nog twee nachtjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Donderdag nog twee nachtjes

Door: Jack Tukker

Blijf op de hoogte en volg Jack

12 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Gisteren na het schrijven van het verhaal en Skype, een frisse duik genomen. Na deze heerlijke verkoeling de douche in geweest. Vanavond blijven we weer op Chill out, want op de woensdag is het eten en filmavond. Op het menu staat kip kerrie en de film is The Ugly Truth. Het eten was heerlijk en de film af en toe lachen. Na dit naar me koele slaapkamer en luisteren naar de Ipod. Vanmorgen weer naar de kazerne waar we beginnen met het inhalen van de toetskaart kettingzaag en dat geldt voor 2 personen. Gelukkig ging het nu wel goed zodat iedereen zijn toetskaarten heb gehaald. Wat ook nodig is om examen te kunnen doen morgen. De andere hebben onder tussen de spullen weer in orde gemaakt en zijn we naar het oefenterrein gaan rijden. Daar aangekomen zijn we met een inzet begonnen. En ik ben met een ploeg weer een stand in orde aan het brengen. Afgelopen week hadden ze last van stof als er moesten werken. Dit is opgelost en het voertuig staat nu mooi klaar voor het examen. En er hoef nu alleen nog maar een ander voertuig tegen aan gezet worden. Onder het werken kwamen de mensen aan die morgen het examen afnemen. Vanaf dat moment hebben we alleen proef inzetten gedaan. Eigenlijk voor de examinatoren zodat ze weten hoe het blad moet invullen en waar ze op waarderen moeten. Na een paar inzetten zijn de manschappen weggestuurd om alles klaar te zetten voor morgen. Zodat we op tijd kunnen beginnen, want we hebben drie inzetten en daarna nog drie keer. Ze waren weg en zijn we met de examencommissie de stands doorgelopen en uitgelegd wat de bedoeling is. Na dit zijn we terug gereden naar Chill out en we zagen een knots van een cruiseschip aangemeerd. We hebben ons omgekleed en zijn naar kralendijk gereden en foto`s genomen van het schip en het marktje, deze is er altijd als er een schip is aangemeerd. Nog een beetje bij de marktkraampjes langs gelopen, toen zag Ton een temperatuurmeter en deze geef 34 graden in de schaduw. Op naar het zwembad, o ja eerst het verhaal maken en foto`s zoeken anders worden een paar mensen ongeduldig. Nou luitjes hopelijk was het leuk leesplezier. Hopelijk lukt het morgen ook op want ze hebben het over feestvieren naar het examen als ze geslaagd zijn. Tot dan

• 12 November 2009 - 20:16

Annemarie:

hoi hoi
    Leuk verhaal en mooie boot...... Is welk leuk voor hier achter in de sloot.....pak maar vast in. Zie ik trouwens ook eens jou kant van skype
    gr weer

• 12 November 2009 - 20:30

Netty:

Hoi broer,mijn rekening van de computer loopt wel op zo,elke dag kijk ik even op je site.Gelukkig nog 2 dagen dan ben je weer thuis.Geniet er nog maar flink van,want hier moet je gewoon weer werken.

• 12 November 2009 - 22:28

Ri@:

hallo Jack en Ton,

Weer een leuk verhaal zoals iedere dag nou dat lukt mij niet.....iedere dag????
    Wij lezen wel elke dag wat echt een leuk, mooi leesvoer is, met een bakkie en een peukie.

TOPPIE JACK.

Wat een grote, grootte boot en dat Annemarie die wel in de sloot ziet liggen bij jullie, waar wonen jullie dan??????

Groetjes Ri@ en Tom

• 12 November 2009 - 22:35

Ri@:

p.s. staat Ton op de (foto zijaanzicht) op de steiger om een foto te maken van het bootje.
    Ik denk het wel????
    Ik zie alleen geen rook van zijn sigaretje.
    Doei

• 13 November 2009 - 09:55

Annemarie:

Oh ja, Ik denk dat ik met mijn klein vaarbewijs wel in deze boot kan varen hihi... lukt zeker wel door de sloot hierachter

• 13 November 2009 - 15:08

RI@:

Hallo Annemieke en Jack,

Mogen wij allemaal mee in het kleine bootje die mensen die deze site lezen hihihaha
    (Geintje)
    Doei ik wacht op de volgende mail van Jack
    Doei Ria

• 13 November 2009 - 16:00

Chris:

leuk weekend bootje.het zal wel niet mee vallen als je weer thuis bent.groetje van ons en een goede reis terug