Werkdag 8 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Werkdag 8 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Werkdag 8

Door: Jack Tukker

Blijf op de hoogte en volg Jack

28 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Gisteren voor de zonsondergang nog een duik genomen. Hierna dachten we even aan de buitenbar te zitten om de zoutsmaak weg te spoelen. Toen we dit deden kwam er een vrouw aan ons tafel bij schuiven. En raakte we in gesprek over werk en zo. Ze woont zelf in curaçao en was hier een week voor het werk. Wij zeiden dat we een zaterdag daar voor 1 nacht zijn. Hierop bood ze aan om ons een rondleiding wil geven. Waarop wij zeiden dat we daar graag gebruik van willen maken. Omdat we zaterdag in de middag landen zal ze ook dingen opschrijven om alvast te kijken. In de avond komt ze ons op halen en gaan we eerst eten. Na het gesprek gauw een douche genomen en gaan eten. Terug gekomen de kamer opgezocht en een beetje tv liggen kijken. Na het ochtend ritueel weer bij de brandweer aan gekomen, de oefening uitgezet en lekker aan het oefenen geweest. Deze was net afgelopen toen de lucht ging betrekken en niet veel later viel het water met bakken uit de hemel. In de uitrukgarage regende het net zo hard als buiten. En als je na gaat hebben ze al spullen om het te maken, alleen moet er nog een handtekening gezet worden en dan kan de aannemer beginnen. De regen was na 5 minuten weer afgelopen en gingen we verder met de volgende oefening. Na deze was het alweer lunchpauze. We waren met de middag oefening aan de gang toen de leden voor het examen langs kwamen. Een snelle kennismaking en verder met de club.Het gaat wel lekker met hier en daar een kleine tip. De laatste oefening was heel anders voor ze en moesten goed nadenken. Maar ze vonden zeer leerzaam. Morgen de laatste oefendag en vrijdag moeten ze het laten zien. Nou tot morgen luitjes.

Ps waar wij naar benieuwd zijn is wie er na deze site kijken en soms een kleine laten reactie zien

• 28 Oktober 2009 - 20:41

Annemarie:

Ik heb hem weer gelezen hoor....
    succes morgen nog even oefenen en dan kan je zien of jullie werk vruchten heeft af geworpen of dat jullie daar voor niks zijn geweest. Maar jullie kennende zal dat wel niet....Daarna een feestje als ze zijn geslaagd???
    xxxx

• 28 Oktober 2009 - 21:42

Chris:

je moet toch eens een andere naam gaan gebruiken.dat werkdag 8 en zo klopt niet echt he groetjes van ons

• 28 Oktober 2009 - 21:51

Ria:

Hallo Jack en Ton

Meestal kijk ik bijna iedere dag naar jullie site op m`n gemak thuis. Watertje en een caballerootje erbij, maar als jullie niet weten wie ik ben!!!!!!!.
    Ik ben die zwarte kleine ouwe collega uit de droge goudloods die weleens nou altijd buiten rookt.
    En ik vindt het leuk zo jullie te volgen en de reacties te lezen.
    Groetjes Ria en Tom

• 28 Oktober 2009 - 23:32

Elly:

Hoi Jack
    Nou ik lees jullie verslagen dagelijks hoor, vind het gezellie.
    groetjes

• 29 Oktober 2009 - 08:58

Evelien:

Sjakie!!
    Ik lees ze ook allemaal hoor!! Mis er geen één! ;-)
    Erg leuk om te lezen! Dus vooral lekker door blijven typen!! :-)

Groetjes!!

• 29 Oktober 2009 - 20:05

Gwendy:

Ik lees ze ook trouw!!!!! :)

Groetjes en 'werk' ze!