onderweg naar Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu onderweg naar Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

onderweg naar Houston

Door: A

Blijf op de hoogte en volg Jack

08 September 2023 | Verenigde Staten, Houston

Hoi,

Vandaag na een toast met Nederlandse pindakaas en hagelslag (hihi) vertrokken richting Houston.

Inmiddels aardig airco verkouden... stof in het hotel heeft er ook niet aan meegewerkt maar van die bloedhitte naar de kou in de hotels/winkels/auto heeft ook niet geholpen. De klap is zo groot in temperatuurverschil, maar goed een snotdoekje erbij en door.

Onderweg kwamen we Buc ee's weer tegen dus even snel getankt. Nog te vroeg om wat te eten en we zaten nog vol van de pindakaas dus door gereden. Onderweg wat file. Ja ook hier hebben ze dat en het zijn toch rare rijders hier hoor.

trouwens valt ons wel op dat in andere staten we de auto's de afgelopen jaren kleiner zagen worden. nou daar hebben ze hier nog nooit van gehoord. ( texas staat natuurlijk bekend over alles much bigger) Die van ons is echt groot ( zo groot hebben we nog nooit gehad) maar het kan nog groter. De ene grotere zuipschuit naar de andere komt voorbij zetten. terwijl de benzine hier voor hun begrippen ook duur is geworden. tussen de 3,15 en 3,50 voor een gallon (3,7 liter)

Milieu daar hebben ze hier kennelijk nog nooit van gehoord. Alles wegwerp en plastic. 100 tasjes als je even om boodschappen gaat. Als ze hier zouden beginnen hoeven wij ons niet zo druk te maken.

Hotel is een mooi hotel. Grote kamer. 2 bedden. In de middag zijn we nog naar The Galleria geweest.

Een van de grootste winkelcentrums van Amerika met zelfs een ijsbaan erin. pff je kan het niet verzinnen welke winkels er allemaal waren van Prada tot lego.

daarna even lekker bijgekomen in het hotel. Vanavond gegeten in een BBQ restaurant. Nou we ontploffen en dan hadden we nog het kleinste portie ( gepofte aardappel met pulled pork/brisket heerlijk) wat er was. Niet normaal wat een maaltijden daar werden gegeten.

We hebben besloten dat als we er morgen weer zouden eten we samen 1 portie nemen.

Nu even lekker tv kijken nieuwe afleveringen van My lottery dreamhome. Even een nieuw huis hier uitzoeken hihi

• 09 September 2023 - 06:56

Hans Joke Klepper:

Toch weer een leuke dag. Is het al wat minder warm, hier niet het is nu een beetje mistig.

Vandaag verjaardag van Eric-Jan met prachtig weer. Verder alles goed xx gr.pa ma

• 09 September 2023 - 09:31

Marieke En Iris :

hier op de camping genieten we lekker van de zon en een broodje met hagelslag [e-1f601]. Flinke mall idd. Gaan jullie Houston naar het space centre?

ik heb net van Lego de spaceshuttle gekocht [e-1f609].

veel plezier weer verder en sterkte met de hitte

• 09 September 2023 - 10:36

Joke:

Hoi Jack en Annemarie,

Wat leuk om jullie te volgen op jullie tour. Voor het weer hadden jullie niet weg hoeven te gaan [e-1f609]. Het is hier in Monster ook best warm en vanochtend geen zuchtje wind, niets bewoog....en dat aan de kust. Murphy en ik letten op jullie huis en hij mist Abby. Gaat steeds ff kijken.

Geniet van wat allemaal nog komen gaat.

Hartelijke groet uit de Hartschelp, Joke en Murphy

• 09 September 2023 - 22:03

Netty:

Hoi Jack en Annemarie,heerlijk om jullie avonturen te lezen,dit is het eerste wat ik doe voor ik naar mijn werk ga,kijken of er weer wat nieuws op sta.Jullie zien weer hartstikke veel,ook leuk dat jullie in Waco bij het de fixeren uppers zijn geweest, die silo's kwamen mij al bekend voor.Wacht weer lekker op de volgende update.

• 10 September 2023 - 00:02

Audrey :

Leuk allemaal!

volgende keer naar Dubai, daar hebben ze een ski piste in het winkelcentrum.

geniet ervan!

• 10 September 2023 - 15:26

Arjan En Monique:

Ziet er wel lekker uit. En prachtig winkelcentrum. Waar blijven de foto's vd lego winkel :)