Austin - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Austin - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Austin

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

07 September 2023 | Verenigde Staten, Austin

Hoi,

Vandaag niet zo'n lang verhaal hoor want de belevenissen waren vandaag wat minder. We hadden al aangegeven dat het erg warm zou worden en we ons daar op zouden aanpassen.

Gisteren hadden we al een deel van downtown Austin door gesjouwd in de hitte dus dat zagen we vandaag niet zo zitten. Dus lekker relaxed gedaan vandaag. Op het gemak ontbeten en toen in de auto naar .... de outlet ( nummer 1)

Daar lekker van airco naar airco geshopt en natuurlijk weer centen uitgegeven. De auto gaan we niet volkrijgen hoor.

Lekker wat gegeten bij de foodcourt en weer verder met shoppen.

We hadden op de heenweg een grote dierenwinkel gezien Petsmart. Daar moesten we uiteraard even kijken of we iets voor Abby konden scoren. Nou nee dus. Het pand was groot maar ze kunnen nog tippen aan sommige dierenwinkels bij ons. Ook wel zielig dat ze daar gewoon dieren in kleine hokjes hebben zitten die je kan kopen.

We waren dus snel klaar en gauw even een mcFlurry scoren om af te koelen. Daarna terug naar het hotel.

Daar wat tv gekeken en gegoogled wat we de komende dagen nog kunnen doen. Gegeten bij Denny's. Onze eerste steak gescoord.

Het eten is en blijft toch wel een dingetje hier hoor. Met een camper kan je meer je eigen eten regelen maar met hotels ben je toch wel gebonden aan al die troep hier want het komt toch allemaal op hetzelfde neer. Vandaag gelukkig wat groente voor wat vitamientjes.

Morgen op naar Houston. Hopelijk hebben we geen "problem" hihi.

(ps geen foto's vandaag)

• 08 September 2023 - 06:57

Hans Joke Klepper:

Goedemorgen ook hier was het gister een rustige dag. Buiten gezeten, wat was het ook hier warm. Voor vandaag jullie fijne dag lfs.pa ma