Disney Magic Kingdom / Epcot - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Disney Magic Kingdom / Epcot - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Disney Magic Kingdom / Epcot

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

14 September 2018 | Verenigde Staten, Kissimmee

Geen paniek een dag geen verhaal betekent niet gelijk allerlei erge dingen.
Vandaag zijn we naar Disney geweest. De eerste dag achter de rug. Er zijn meerdere parken en we hebben 2 dagen. Dus vandaag naar Magic Kingdom en Epcot. Het is dat het niet zo druk was en we met bij de meeste attracties zo door konden lopen of even moesten wachten anders was 2 parken niet gelukt in 1 dag. Daarbij hebben we alle dingen die voor kleine kinderen waren overgeslagen.
Wij zijn meer voor de grote mensen attracties. Wel leuk om te zien dat iedereen ( behalve wij) dan ook geheel in stijl gekleed door Disney rennen. Minstens een t shirt en anders nog mickey oren of iets dergelijks.
In de middag naar Epcot. Daar was het nog iets minder druk. Jack had het lumineuze idee om gelijk naar het eten in een vreselijke attractie te gaan. We hadden geen idee wat het was maar toen we moesten gaan zitten bleek dat je niet tegen kleine ruimtes/ wagenziekte ed moest kunnen. Al met al viel het mee en konden we met al het eten nog binnen uitstappen. Kennelijk gaat het ook wel eens anders gezien de kotszakjes.
18.00 uur houden we het toch maar voor gezien voor vandaag.
Morgen naar Disney Animal Kingdom en de studios. Dus nu even met de benen omhoog en morgen weer op voor een lange dag.

• 15 September 2018 - 04:12

Pa En Ma:

Goedemorgen, is het een heel andere sfeer als in Disney Parijs, groter als daar? Leuke foto's. Dan morgen eerst maar in de attracties en dan eten. Zo te zien op de foto waren er toch nog aardig wat mensen. Toch is het leuk 's-morgens eerst een verhaal lezen. Voor morgen een fijne dag. gr. van ons.

• 15 September 2018 - 06:06

Erica Chris Dennis Rachel :

Heel veel plezier vandaag in Disney en hopen dat je de
    Kotszakjes niet nodig hebt

• 15 September 2018 - 06:07

Erica Chris Dennis Rachel :

Maar dat zal wel meevallen jullie vinden alles leuk.
    Fijne dag
    (Halve tekst was weg vandaar 2 keer)

• 15 September 2018 - 11:40

Miep & Iris:

Aha jullie hadden pretparkenkeuzestress haha. Maar Disney is altijd leuk. Ben wel benieuwd naar animal kingdom daar zij wij niet geweest. We moesten toen ook een keuze maken.
    Wij hebben ondertussen de tent weer voor ons huis verruild en de Veluwe in goede orde achtergelaten.