Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Orlando

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

13 September 2018 | Verenigde Staten, Orlando

Onderweg naar Orlando
Ik weet niet wat die mensen van de hotels denken maar we hadden vannacht voor de derde keer een invalidenkamer….We komen toch echt lopend binnen. Voordeel is dat we wel een grote kamer en badkamer hebben.
Na het ontbijt zijn we richting Orlando gereden. De auto is inmiddels een puinhoop. Nou ja voor ons doen dan dus voor een gemiddeld iemand valt het mee, maar ik houd van opgeruimd. Vandaar ook even de paniek of de schoenen meegegaan waren, maar gelukkig bleek dat het geval te zijn.
Als eerste in Orlando gestopt bij een soort visitor center. Op aanraden van een collega hier kaartjes gekocht voor pretparken. Jemig wat zijn die duur en wij maar zeuren over de efteling. Uiteindelijk na veel wikken en wegen besloten dat we de komende twee dagen gaan doorbrengen bij Disney.
Daarna door naar de Outlet, want ja we moesten nog even wat shoppen. Nou gelukt hoor we stoppen er nu maar mee. Past allemaal echt niet meer in die koffer.
Op naar ons resort voor de komende drie nachten. Ja ja we blijven drie nachten in Orlando Liki Tiki Resort. Geen idee wat we konden verwachten. Nou zeg maar een soort klein appartement met keuken en wasmachine en droger. Een aparte slaapkamer en woonkamer. Nou dat komt goed uit kunnen we lekker wassen. En de woonkamer omtoveren tot drooghok. Oh ja en het is geen invaliden kamer hihi.
Even wat eten in de supermarkt gehaald zodat we een keer een redelijk normale maaltijd hebben.
Morgen dus op naar Disney.

• 15 September 2018 - 04:20

Pa En Ma:

We hadden dit overgeslagen, zien nu opeens dat er 2 verhalen zijn. Wat een leuk en uitgebreid appartement. Dat is fijn zeker als je er iets langer bent. Kun je echt lekker relaxen, wassen (en strijken).
    Fijne dagen en dat eekhoorntje, het lijkt de Veluwe wel, daar hadden we dat ook een keer in het verleden,
    gr. pa ma