Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Miami

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

21 September 2018 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag vertrokken vanuit Key Largo naar Miami. Onze laatste stop voor deze reis. Onderweg weinig te doen dus dan maar weer naar een shopping mall. Ongeveer 350 winkels dus we waren even zoet, maar we zijn vertrokken zonder iets te kopen... Goed he.
Vervolgens naar het hotel. Dat ligt al bij het vliegveld dus morgen zijn we daar zo. De auto moest leeggehaald worden... wAt een bende kan een mens in 3 weken hebben zeg. Maar goed alles verzameld de beste man van het hotel alles naar boven laten rijden. Die man weer blij met zijn dollars en wij dat we niet hoeven te sjouwen.
Koffers en tassen zijn inmiddels herschikt. Allebei nog geen 20 kilo dus dat is netjes. We kunnen nog 3 kilo door hihi.
Net lekker Cubaans wezen eten... jaja een steak hihi.
Nu zitten we te wachten tot we kunnen inchecken. Morgen hebben we nog een hele dag de kamer want we hoeven pas 19.40 uur hier te vliegen.
Dan zit het feest er weer op. Even een tussenstop op Londen en door naar huis.

• 22 September 2018 - 01:51

Monique & Kids :

Geniet van deze laatste dag. Hou je jas maar bij de hand. Het weer hier is behoorlijk om geslagen. Ons ochtend ritueel zal weer aanpast moeten worden. Niet wakker worden en een verhaaltje lezen. Jammer voor ons maar zeker jammer voor jullie want dan zit de vakantie er voor jullie ook weer op. We wensen jullie een goede terugreis zonder turbulentie en tot snel!

• 22 September 2018 - 02:16

Klarie:

Bedankt voor jullie vakantieverhalen! Het was leuk om jullie op deze manier te volgen. Geniet van de laatste dag! Goede thuisreis gewenst.

• 22 September 2018 - 04:17

Erica Chris Dennis Rachel :

Op naar de storm in in Nederland
    Gezellige laatste dag en goede vlucht terug.

• 22 September 2018 - 04:20

NETTY:

Nou luitjes ik bedank jullie ook voor het feit dat we met jullie mochten mee reizen. Geniet van de laatste dag en een goede vlucht toegewenst.

• 22 September 2018 - 04:19

Annie Van Den Boogert:

Ik heb genoten, de afgelopen 3 weken, van jullie verhalen en foto's. Nog een fijne dag en een goede terug reis gewenst.✈

• 22 September 2018 - 05:22

Pa En Ma:

We zijn wat laat vanmorgen, eerst alle cadeautjes uitgepakt want Pa is 72 geworden. Wij gaan varen vandaag, hopen dat het droog blijft. Ja jullie laatste dag, wat een schitterende reis ook voor ons was het weer. We zullen het 's-morgens missen. Heel goede terugreis en tot morgen. Lieve groet Pa en Ma

• 22 September 2018 - 05:51

Struifenco:

He luitjes, 3 weken wat is dat snel gegaan.we hebben genoten van jullie verhalen en belevenissen. Ik zeg thanks

• 22 September 2018 - 05:56

Struifenco:

Oh deel van tekst is niet geplaatst
    Goede vlucht hoop dat deze rustig verloopt
    Welkom thuis

• 22 September 2018 - 12:34

Anette:

Geniet van jullie laatste dagje in Amerika en een goede reis naar huis!

• 22 September 2018 - 13:11

Miep En Iris:

Goede vlucht straks terug naar Europa. Hopelijk niet te veel last van de wind. Geniet nog maar van de laatste zonnestralen en de warmte.