St Augustine - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu St Augustine - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

St Augustine

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

06 September 2018 | Verenigde Staten, Saint Augustine

St Augustine

Vandaag zouden we naar St Augustine vertrekken en we hadden maar 1 dag om daar wat aandacht aan te besteden. Dus weer vroeg de wekker. Het was niet zo ver rijden dus eerst even een ontbijt bij Ihop. Nou dat was gelijk genoeg voor de lunch.
Onderweg via een mooie weg bij Titusville gereden. Ging door een national park. Hier zagen we dat je Manatees kon bekijken. Manatees zijn zeekoeien. Hier gestopt en inderdaad lagen er een stuk of 10 te dobberen. Af en toe even boven om adem te halen. Er stond ook een ander Amerikaans stel. Zij vertelden dat we een stuk terug in een haventje moesten gaan kijken. Daar lagen ze zo dicht bij dat we ze zo zouden kunnen aanraken. Hier gaan kijken en inderdaad zeker wel een stuk of 20 welke druk waren met spelen. Een hoop gespetter en geblaas. Was wel gaaf om te zien. Ze kwamen zelfs tot onder het steiger waar we op stonden.
Door gereden naar het hotel. Gelukkig mochten we op de kamer. Was dan wel een kamer voor gehandicapten. Lekker belangrijk hij is heerlijk ruim en alleen de badkamer had een steun om je aan vast te houden.
Doorgereden naar St Augustine. Inmiddels al 13.00 uur dus bij het visitor center gevraagd wat we het beste konden doen. Men een trolley door het dorpje. Ook goed .. Veel te heet om te lopen en het zag er dreigend uit dat het zou gaan regenen dus dat kwam wel goed uit. Als we hadden geweten wat we nu weten hadden we het nooit gedaan. Het zal op zich leuk zijn om te doen maar niet met de chauffeur die wij hadden. De beste man dreunde bij elk gebouw zijn verhaal zo snel op dat het niet te verstaan was. We zijn dus maar gestopt met proberen te begrijpen waar het allemaal over ging. Daarbij reed hij ook als een idioot dat in combinatie met een houten bank een allemachtige stortbui ( geen ramen in de trolley) was het dus een groot succes. We zijn nog even uitgestapt bij een oude gevangenis. Hier werden we door een sherrif en een boef rondgeleid en vertelden zij over hoe het er toen aan toe ging. Nou dat wil je niet meemaken. Zij maakten het ritje nog een beetje goed zo leuk als zij het deden.
Aan het eind uitgestapt. Die fooi konden ze wel vergeten. Hup weer in de auto en jawel…. Door naar de eerste Outlet… Zo de eerste aankopen zijn gedaan. Nu is het inmiddels 20.30 uur en we zijn net terug … lekker een douche en op naar morgen.

• 07 September 2018 - 04:49

Pa En Ma:

Weer een enerverende dag. met leuke en minder leuke momenten. Het weer is wisselend zo te begrijpen. Hier ook, tot morgen Pa en Ma

• 07 September 2018 - 05:21

Annie Van Den Boogert:

Ik vind het zo leuk hoe jullie alles omschrijven. Het was in ieder geval geen saaie dag. Daar zijn jullie toch al niet van. Veel plezier verder.

• 07 September 2018 - 14:05

Miep En Iris:

Jullie hebben weer een lekker druk programma. Maar wel gaaf met die mannatee’s.
    En euhm jack je had Annemarie ook achter kunnen laten in de gevangenis dan had je niet hoeven winkelen haha have fun verder