Roswell - Reisverslag uit Roswell, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Roswell - Reisverslag uit Roswell, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Roswell

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

19 September 2023 | Verenigde Staten, Roswell

Hoi,

Vanochtend bleek dat er bij het uitchecken nog steeds de betaling niet geregeld was. Dat werd dus nogmaals de kamer betalen en maar hopen dat we het straks weer terug krijgen. Maar goed we mochten weg .

dus maar in de auto gestapt richting Roswell waar men ufo's heeft zien landen en er aliens zijn. Het was een tochtje van 3 uur dus viel wel mee. ( is niet te vergelijken met in Nederland rijden hier geen files of drukte op de weg) Na 125 mijl moesten we afslaan dus ook dat was niet moeilijk. Weer door het Lincoln National forest gereden maar nu via een andere weg want eigenlijk gingen we weer een stukje terug. Vandaag laatste dagje in New Mexico ( morgen dus een uurtje dichter bij).

Natuurlijk veel te vroeg in Roswell waar alle aliens ons al tegemoet lachten. Zelfs de lantaarnpalen hebben de vorm van een alien hoofd. Je hebt er zelfs een museum van. Nou we geloven er niet zo in dus dat hebben we maar overgeslagen.

Net buiten Roswell zou het Bottomless lake state park liggen waar een aantal (9)mooie meren waren en ook een waar je in kon zwemmen. Dus die kant maar opgereden om daar eens te gaan kijken. Ook hier weer een rondje dat je door het park kon rijden om langs alle mooie dingen. Nou die bottomless lakes die hebben wel een bottom want het water was opgedroogd en het was een dorre droge put . Dat ene meer waar je kon zwemmen was ook niet zo groot en zover wij konden zien stilstaand water. Daar hebben we ons ook niet aan gewaagd.

Dus maar weer terug naar Roswell. Daar de McDonalds gevonden die eruit zag als een ufo met een paar aliens voor de deur. Het eten was hetzelfde als normaal kunnen we uit ervaring zeggen, maar goed zag er wel leuk uit.

Even bij het hotel langs of we er al in konden. Nee men had nog niks schoongemaakt dus helaas. Bij het aanrijden naar Roswell hadden we gezien dat hier grote huizen lagen. Dus zijn we maar een rondje gaan doen om huizen te bekijken. Voor het eerst eigenlijk dat we echt grote huizen hier hebben gezien. Er zat wel wat moois bij, maar we zijn tot de conclusie gekomen dat we in deze staat ( en Texas) niet zouden willen wonen. Er zijn mooiere staten.

Op zoek geweest naar een kentekenplaat van deze staat. Werden we verwezen naar een of ander twee de hands winkeltje. Wat een troep zeg maar we hebben wel gelachen met wat ze er allemaal hadden en ja ze hadden ook een kentekenplaat van New Mexico. Kan dus bij de verzameling. Eind van de middag konden we in het hotel. waren we blij mee want het was best warm en wandelen was dus niet echt een optie. De auto waren we inmiddels zat en morgen mogen we daar ook weer in. Morgen naar onze een na laatste bestemming Amarillo ( Texas)


  • 20 September 2023 - 06:19

    Abby:

    Hallo baasjes,

    Op jullie verzoek hier een verhaaltje.

    Maandagmiddag moest Monique naar de acupunctuur. Ik weet niet wat dat is hoor, maar hoorde iets met naalden, brrr. Ze vond het zielig voor mij dat ik dan alleen thuis zat, dus ging ik gezellig naar Netty.

    Het toeval wilde dat Netty daar ook heen moest, direct achter Monique. Dus ik gezellig met Netty naar de acupunctuur gelopen. Alhoewel, IK vond het leuk. Maar weet niet of Netty dat ook vond. Ze zegt altijd dat ze niet van hondjes houd......

    Was ik toch mijn roze speeltje kwijt. Gezocht in de serre, onder de bank maar nee hoor niet gevonden. Bleek dat Monique hem stiekem op de tafel gelegd had. Ja, daar kan ik niet bij hè.... Gelukkig was Jeannette zo lief om hem te geven. Als dank heb ik er die avond extra veel mee gespeelt. Vonden ze geloof ik niet zo geslaagd, want ze vroegen me steeds of ik niet naar de serre kon met 'dat ding'.

    Gister heb ik 1 keer weer alleen brokken gegeten. Weet niet waarom ze dat deden. Was wel nadat er veel appjes gestuurd waren. Hadden jullie gezegd dat dat moest baasjes???

    Maar oke wel met extra olie hoor. Anders glijd het niet zo makkelijk mijn buikje in.

    Dat blikvoer was nog niet zo slecht hoor.

    Daarom de laatste maaltijd mijn bakje laten staan tot er weer blikvoer bij ging. Heerlijk!!!

    Het weer is hier wel een stuk minder warm. En helaas regen. Moet ik weer mijn jas aan bah daar heb ik toch zo'n hekel aan. Maar ja ik geloof dat het toch moet.

    Wel leuk al die blaadjes op straat, lekker achter aan rennen.

    Gisteravond was Jeannette heeeel laat thuis dus was ik alvast met Monique naar boven gegaan. Dat bed ligt lekker joh. Maar toen Jeannette kwam, moest ik weer mee naar mijn eigen mandje. Flauw hoor.

    Als beloning heb ik Jeannette vanmorgen maar weer optijd wakker gemaakt. Heerlijk van die likken over haar gezicht. Ze gaat nu snel douchen, snap het niet hoor.

    Jullie heel veel plezier vandaag en tot de volgende keer

    Knuffel, lik en een high five van jullie harig kind[e-1f436]


  • 20 September 2023 - 06:57

    Hans Joke Klepper7:

    Goedemorgen weer een leuk verhaal, van jullie en van Monique. Zijn jullie het rijden nog niet zat en wat is de temperatuur bij jullie. Hier echt herfst wind en regen. Dus pa kan niet fietsen. Fijne dag vandaag.gr.xx pa ma


  • 20 September 2023 - 10:22

    Anette:

    Nou Abby, dat wordt toch wel weer heel erg wennen als de baasjes weer thuis zijn volgende week (hihi [e-1f605]). Volgens mij wordt je best wel (een beetje) verwend bij Monique.

    Ik snap al die appjes wel een beetje hoor[e-1f609]

    He Jack en Anne, misschien een nieuw Alien speeltje voor Abby op de kop tikken, wel graag roze.

    Fijne dag vandaag.

    Groetjes,

    Anette


  • 21 September 2023 - 20:39

    Arjan En Monique:

    Mooie verhalen ook van je hond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Roswell

Texas

Rondreis door Texas van 23 dagen

Recente Reisverslagen:

25 September 2023

thuis

23 September 2023

Dallas

22 September 2023

dallas

21 September 2023

Amarillo

20 September 2023

onderweg naar Amarillo
Jack

Voor U nu achter de computer en later voor ons zelf

Actief sinds 24 Aug. 2008
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 197549

Voorgaande reizen:

04 September 2023 - 25 September 2023

Texas

07 September 2021 - 27 September 2021

Italië

01 September 2019 - 24 September 2019

Noorwegen en Denemarken

03 September 2018 - 23 September 2018

Florida

30 Augustus 2016 - 24 September 2016

Camperreis Canada/Noordwest Amerika

04 September 2015 - 26 September 2015

Zuid Afrika

01 September 2014 - 24 September 2014

Washington DC en the Deep South

16 September 2013 - 10 Oktober 2013

Het wilde westen

07 November 2012 - 08 December 2012

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2011 - 21 September 2011

Bears, Whales and Mountains

02 September 2010 - 22 September 2010

New York en omgeving

17 Oktober 2009 - 14 November 2009

Iets anders dan vakantie

25 Augustus 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: