Panama city beach - Reisverslag uit Panama City Beach, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Panama city beach - Reisverslag uit Panama City Beach, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Panama city beach

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

11 September 2018 | Verenigde Staten, Panama City Beach

Panama City beach
Vandaag een dagje Panama City Beach. Dus we konden lekker op het gemak doen. Na het ontbijt zijn we richting St Andrews State park gereden. Vanaf daar was het mogelijk om met een shuttle boat naar Shell Island te gaan. Hier zouden schitterende stranden liggen met hel blauw water.
Dus hop op de boot. ER was al gezegd dat er geen faciliteiten waren en geen schaduw. 10.00 uur stonden we er dus en konden we met de eerste boot mee. Het was inmiddels al aardig warm. Op het eiland inderdaad heel erg wit zand maar de blauwe zee was toch ietwat groen. Maar goed. Voor ons doen hebben we iets bijzonders gedaan tijdens een vakantie. Op strand gezeten en in zee gezwommen. Op het eiland ook veel vogels. Pelikanen en een meeuw die zich zo wat in een visje verslikte. Er zouden ook zee schildpadden zitten. Die hebben we niet gezien. Wel veel overvliegende gevechtsvliegtuigen. Dat gaat hier af en aan. Soms ook door de geluidsbarrière.
Het werd uiteindelijk al vrij snel erg warm ( we zijn ook verknetterd natuurlijk we zijn namelijk t-shirt/korte broek bruin). Dat dachten meer mensen met ons want ook die die gingen gelijk met ons terug.
Strak van het zeewater zijn we eerst maar in het zwembad bij het hotel gesprongen. Al dat zand en zout wegspoelen. Inmiddels was de kamer opgeruimd dus konden we gelijk douchen.
Na de verlate lunch nog even geshopt, want de beste plek vandaag is een winkel met een airco. Zelfs de Locals klaagden over de hitte.
Nu net lekker een burgertje ( voor de verandering) gegeten bij Five Guys. ( nee hoor het burgertje was gelukkig al weer een paar dagen geleden. Nu alles weer regelen voor de site.
Op tv wel wat mee gekregen van de herdenkingen van 9/11 maar behalve wat halfstok hangende vlaggen verder niet veel. Wel veel over de orkaan die er aan komt. Hij gaat voor ons de goede richting op dus bij ons weg.
Morgen een lange rijdag voor de boeg van ongeveer 5,5 uur richting Clearwater.

• 12 September 2018 - 01:30

Monique & Kids :

GEFELICITEERD met Jack zijn verjaardag!!!
    Veel plezier vandaag, lekker in de auto met airco.
    Hier is het een stuk minder warm dan bij jullie.
    De verjaardagskus hou je nog te goed hihi.

• 12 September 2018 - 03:39

Erica Chris Dennis Rachel :

Inderdaad uniek jullie in zee.
    Fijne verjaardag vandaag en gezellige rit

• 12 September 2018 - 03:46

Klarie:

Gefeliciteerd met je verjaardag, Jack! Fijne dag vandaag!

• 12 September 2018 - 04:05

Pa En Ma:

Jack, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog vele fijne jaren samen met Annemarie. Zoals het haast een gewoonte is in het verre Amerika. Een heel gezellige dag en ga vandaag maar luxe eten. Hartelijke groet en kus Pa en Ma. Jullie verhaal was ook vandaag weer gezellig hoor om te lezen.

• 12 September 2018 - 04:24

Annie Van Den Boogert:

Jack, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne en gezellige dag samen.

• 12 September 2018 - 04:28

Netty :

Goedemorgen broertje hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne dag toegewenst samen met Annemarie, en een rustige reis voor vandaag.

• 12 September 2018 - 05:11

Monique:

Hoi Sjaak en Annemarie. Gefeliciteerd.
    pas 59. Wat een leeftijd. Geniet er maar van.
    Wij genieten nog ff mee met jullie verhalen en fotos. groetjes van ons.

• 12 September 2018 - 05:24

Anette:

Hoi hoi nog een keer gefeliciteerd he. Nu wel op tijd

• 12 September 2018 - 19:24

Ruud:

ha ha een witte zeehond , leuk hoor.
    jammer dat het zo heet is.
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag neem nog maar een lekker hamburgertje op mijn kosten die zullen jullie wel lekker vinden. maar een cracker met pindakaas mag ook hoor. is goedkoper