laatste dag Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Jack Tukker - WaarBenJij.nu laatste dag Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

laatste dag Hongkong

Door: Annemarie/ Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

07 December 2012 | Hong Kong, Hongkong

Hoi allemaal,
Even een laatste berichtje uit Hongkong. Gisteravond vol verwachting zitten kijken naar onze mail of we de gelukkigen waren voor een Ipad. Helaas. 10x gekeken maar nee hoor. Jammer moesten we dus maar verzinnen wat we vandaag zouden gaan doen. In eerste instantie zou het Disney worden. Vanochtend konden we de moed niet opbrengen om te gaan. Dus lekker relaxed en heerlijk ontbeten. Na het ontbijt toch op pad te gaan want een hele dag hangen dat werd het ook niet. Uiteindelijk in Hongkong ( we zitten namelijk met ons hotel op Hongkong Island) gegaan naar een winkelcentrum. Daar de meeste vervelende mannetjes op straat die ons waarschijnlijk nep artikelen wilden verkopen zoals horloges, tassen en maatpakken. Verder een winkelcentrum gevonden. Nou dat was onwijs groot ( meer dan 700 winkels Harbour city) echter niet voor onze portemonnee. Chanel, Versace, Prada enz enz. Dus naar Starbucks voor een bakkie. Zagen we bij starbucks allerlei elektronica winkels. Aangezien we de dure kleding toch niet mee zouden nemen dus hier een kijkje genomen. Wat schetst onze verbazing in een van de winkels verkopen ze de Ipad!!! Wel iets duurder dan normaal maar nog ver onder de prijs van Nederland. Alles nagevraagd en bekeken of het toch allemaal wel echt Apple was. Dit bleek het geval......Dus nu zijn we 2 Ipads mini rijker!!!!!!! Nou die winkels hadden onze interesse natuurlijk niet meer dus hup met de metro naar het hotel naar onze kamer. Gelukkig hebben we deze verlengd tot 18.00 uur want kunnen we nog wat daar zitten en straks lekker een douche nemen. We zijn de ipad aan het testen maar weten helaas ons account van apple niet dus het blijft even beperkt, maar het mag de pret niet drukken.
In ieder geval gaan we nog wat eten straks en dan is de pret van de vakantie over. We hebben een schitterende vakantie gehad om nooit te vergeten. \Om 21.00 uur worden we opgehaald door de shuttle bus en naar het vliegveld gebracht voor 11 uurtjes vliegen.
Dan komen we weer aan in het koude Nederland brrr. Trouwens hier is het 21 graden en lopen ze met winterjassen, mutsen, handschoenen en sjaal om alsof het -10 graden is. Komen wij voorbij in ons t-shirt....Gelukkig worden we niet raar aangekeken hihi...
Groetjes van ons

• 07 December 2012 - 09:27

Pa Ma:

Goedemorgen, hier ligt sneeuw, heel Nederland is in de ban van sneeuw Code Oranje. Op Schiphol zijn 150 vluchten gecanceld, dus nu met z'n allen hopen dat jullie echt landen. Zo'n laatste dag is altijd even zoeken wat doen we nog, dan heb je de vakantie toch wel gehad. Maar wat je wilde is gelukt een I-pad. Veel plezier ermee, je komt er toch wel mee door de douane? Als wij dit schrijven zijn jullie aan het pakken om op weg te gaan naar huis. Een heel goede vlucht en goede aankomst, jammer, maar aan de andere kant goed (anders stond ik nog voor de operatie) dat we jullie niet kunnen halen. Maar tot in de Kon.Haakonstraat. Hartelijke groet voor de laatste keer op deze manier en xx Pa en Ma

• 07 December 2012 - 10:31

Karin:

Hallo Jack en Annemarie, wij wensen jullie een goede, veilige vlucht toe en hoop dat het voorspoedig gaat, zoals Annemarie haar ouders al schrijven het weer is slecht en ook op Schiphol.
    Groetjes en tot snel. Liefs Karin en fam.

P.S. Ik ga jullie verhalen missen.

• 07 December 2012 - 10:31

Karin:

Groetjes en tot snel. Liefs Karin en fam.

P.S. Ik ga jullie verhalen missen.

• 07 December 2012 - 11:17

Miep En Iris:

Hè jammer dat het er alweer op zit. Man wat ging dat snel. Het was zo te zien/lezen een mooie reis. Hele goede terugvlucht. Ik zou als ik jullie was idd het nieuws en actuele vertrektijden goed in de gaten houden. We zullen de reisverslagen missen.
    Succes met de i-pads.

• 07 December 2012 - 15:52

De Eickhoffjes.:

Hopenlijk lukt deze mail wel. We hebben van jullie reisverslagen genoten en ook van de vele foto's.Wat hebben jullie een fantastische vakantie gehad !De natuur is toch overal prachtig .Nog bedankt dat wij met jullie mochten "meereizen"'. Goede vlucht terug.Groetjes en tot ziens uit Stellendam.

• 08 December 2012 - 18:37

Henny:

Beste Annemarie en Jack,
    Wat een indrukwekkende reis hebben jullie gemaakt. Prachtig!
    Een veilige reis terug toegewenst.
    Hartelijke groet van Wim en Henny Grootenboer

• 08 December 2012 - 20:07

Audrey:

Hallo! Gefeliciteerd met jullie mini ipads, ik heb er sinds twee weken ook een en ben er helemaal gek mee. Wat een oplossing zeker als je zoals ik elke week vliegt, super!
    Dank voor jullie leuke verhalen heb ervan genoten. Ik zit sinds vorige week op cursus op de natoschool en naast het leslokaal alleen maar sneeuw, heel veel sneeuw gezien en gevoeld er ligt hier zeker 40 cm!!!
    Nog een week en dan eindelijk naar huis voor wel een hele 24 uur want daarna vertrek ik voor drie dagen naar Latvia.

Ik wens jullie een goede reis toe en mooie herinneringen aan deze vakantie!!!!!
    Liefs Audrey