Lake Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Lake Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Lake Taupo

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

19 November 2012 | Nieuw Zeeland, Taupo

Hallo lezers of mede travellers,
Vandaag zijn we begonnen met een ontbijt op onze kamer. Heerlijk scrambled egg en toast met een glas jus. Hierna een douche genomen en we zouden het lekker rustig en relax houden. Langs het water gelopen zo langs de haven. Daarna langs de winkels en hier zag Annemarie iets leuks maar niet kopen. Wij weer verder en we kwamen langs de I site. Hier binnen weer informatie gehaald en geboekt voor morgen om de Jan van Gent te zien. We hebben gekozen om met een tractor over het strand te gaan. Wel vertelde ze dat we warme kleding aan moesten omdat we pas om 15.30 uur gaan. Wij waren klaar en zouden wat gaan eten, maar Annemarie wilde toch nog even terug naar winkel om wat warme kleding te kopen,was toch in de aanbieding.Hihi. Na het aankopen hebben we bij een bakkertje wat te eten en iets te drinken gekocht. Dit lekker op een bankje tot ons genomen en hierna verder gelopen langs de winkels. We zij daarna langs de supermarkt gegaan om aankopen te doen voor morgen. Na dit weer terug naar het motel en lekker niks gedaan. Op het balkon gezeten met een boekje en muziek geluisterd. Vanavond hebben we gegeten bij een wokrestaurant en dat was ook weer eens lekker. Oja Jack is lekker aan het vervellen,nu maar hopen dat we nog een beetje zon krijgen voor het bruine kleurtje.Morgen om rond 9.00 uur gaan we weer verder. Maar dat kunnen jullie hopelijk morgen weer lezen wat we gedaan of meegemaakt hebben.
Opmerking van Annemarie voor Wendy: Ze hebben hier ook verhalen die uit het leven zijn gegrepen alleen ze lopen achter hihi.
Opmerking van Jack voor Mo D: ik hoor dat alles goed thuis, gelukkig. Ook de plantjes zelf lukt me dat niet Hihihi.
Doei

Pa Ma:

Goedemorgen Annemarie en Jack. Fijn zo'n rustge dag ook dat hoort bij vakantie. Zo te lezen is het dus geen 25 graden, hoeft ook niet. Wel weer een leuk verhaal en mooie foto's. Annemarie wat heb je voor leuks gekocht, we horen het. Hier is het koud en mistig, verder gaat alles z'n gangetje. Geniet vandaag van alles wat jullie gaan zien, dan genieten wij morgen mee. Gr. xx Pa en Ma

• 19 November 2012 - 10:15

Karin:

Hallo Jack en Annemarie, leuk verhaal en ja Annemarie, jij hebt ook de Hollandse zuinigheid ha, ha. Het ontbijt ziet er goed uit en een mooie kamer. Leuke foto's, jullie zien er goed uit. Tot morgen. Liefs van Karin en fam.

• 19 November 2012 - 14:59

Audrey:

Wat een leven! Super mooie dingen zien, eten en drinken en natuurlijk ook shoppen :-)

ENJOY!

• 19 November 2012 - 17:36

Monique:

Hoi vakantiegangers,

Zeker wel lekker zo'n dagje relaxen. Bij de haven een bootje uitgezocht? Zo te zien liggen er beste bootjes tussen. Elke dag is het weer een verrassing wat de belevenissen zijn en natuurlijk altijd weer leuk om de foto's te bekijken.
    Veel plezier weer morgen, voor ons weer een belevenis wat jullie hebben beleefd.

groetjes van ons 3

• 19 November 2012 - 20:38

Hans En Tilly:

Je kan merken dat de ouders van Annemarie wat ouder worden, ze herhalen hun berichten!
    Grapje! Wij zijn blij dat alles goed gaat en wensen jullie nog fijne dgen!