Parksville - Reisverslag uit Parksville, Canada van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Parksville - Reisverslag uit Parksville, Canada van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Parksville

Door: Jack & Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

13 September 2011 | Canada, Parksville

Hoi allemaal,

Na een heerlijk avondeten bij de skiliften zijn we nog een ijsje gaan halen omdat mijn verjaardag ook weer eindigde. Hierna heb ik een heerlijk bad genomen. Lekker bubbelen in ons eigen bubbelbad. We hebben heerlijk geslapen alleen was het weer vroeg dag. Voor het vertrek wilden we nog eerst ontbijten en dat moest buiten het hotel gebeuren. Uitchecken en op weg naar de ferry voor de overtocht. Gelukkig de laatste extra kilometers die we maken om weer op onze route te komen. Het was toch een hele rit en veel verloren tijd om de weer in de juiste richting te komen. We kwamen na 1,5 uur aan bij de kassa voor de ferry. Nu was het wachten ( 30 min ) voordat we aan boord konden rijden. Het was vandaag niet echt zonnig maar bewolkt. De boot vertrok en veel foto`s konden we niet maken van wege de bewolking. Na ruim ander half uur kwamen we aan op Vancouver island. Weer getankt en de bon bewaren om later af te handelen. Op weg naar het overnachting adres zag Annemarie een winkel van Sears en nu wilde ze eens zien wat voor winkel het was. Nou een uitgebreide V&D meer niet. In het naastgelegen winkelcentrum zagen we een leuke restaurant waar je een soort Chinees kon eten ( voor Iris en Marieke zeg maar Panda) Hier hebben we lekker wat te eten genomen. Nasi met twee soorten vlees. Het was zoveel dat we niet tot de helft kwamen. We wisten dat we mogelijk een magnetron hadden. Dus maar meegenomen straks gaan we er maar weer van snoepen. In gecheckt bij het hotel en nog even lekker uitgewaaid langs de kustlijn. Om daarna een duik te nemen in zwembad ( koud... )Gelukkig ook een hottub om even op te warmen. Dan het verhaal op de site zetten en naar morgen uitkijken. Oja we hebben bij de bearwatch excursie al geinformeerd voor overmorgen en we hoorde dat we weer vroeg op moeten omdat we ons daar om 7.00 uur moeten melden. Morgen reizen we eerst af naa r Tofino.

Groetjes van ons

• 14 September 2011 - 05:20

Miep En Iris:

Goodmorning,

Ik, Iris, zit te ontbijten. Miep zit al op de fiets naar haar werk. Even Snel checken hoe het met de Canadese guppen is. Gaat best goed dus, ondanks een paar kilometer omrijden.
    Het eten zag er ook goed uit van gisteren. Maar panda's is natuurlijk top.
    Morgen naar tofino, ik ben benieuwd hoe het daar is. Tja en er vroeg uit moeten dat is dan niet anders. Het is ook geen strand vakantie ;-)

Ik ga ook maar werken, moet centjes verdienen voor de volgende trip.

Gr. Ons

• 14 September 2011 - 06:41

Pa Ma:

Fijn dat jullie weer op je bestemming zijn en zo verder kunnen wat je plannen betreft.De temperatuur is weer wat gezakt, kun je de vesten weer uitpakken toch. Een fijne overtocht en geniet van alles. gr. Pa en Ma

• 14 September 2011 - 18:31

Hans En Tilly:

Jammer dat daar geen kapsalon te krijgen is!
    Maar goed Panda gaat er ook wel in.
    Gelukkig is nu de temperatuur wat lager, dan ben je straks weer aan het
    Hollandse weer gewend! Vermaken jullie je nog maar even en geniet er van.
    Hans en Tilly.

• 16 September 2011 - 17:52

Diaan:

Ik zie nog een zeehond.....

Enne voortaan kin omhoog bij de foto :-)

XX