Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Banff

Door: Jack & Annemarie

31 Augustus 2011 | Canada, Banff

Dag allemaal,

Eindelijk was het dan zover en vertrokken we voor ons nieuwe avontuur naar Canada. Pa en ma brachten ons weg naar Schiphol. Daarna begon onze vakantie goed om het zo maar te zeggen (hmmmm???)
We hadden gelijk al een vertraging van 1,5 uur omdat er meerdere technisch mankementen aan het vliegtuig waren....Nee dan stap je lekker in zeg...Hopen dat ze die technische mankementen goed hadden opgelost.... Gelukkig we zijn heel aangekomen en het vliegtuig heeft het gehouden. Wat er daarna mee gebeurd is onze zorg niet...
Volgende horde was wachten op de tassen.... En ja hoor wie zijn tas was niet meegekomen... die van mij... Weer een bende aan formulieren in vullen...De belofte is dat hij morgen naar Lake Louise wordt gebracht. Ben benieuwd.... Anders wordt het toch wel wat nieuwe kleding halen. Ik kan wel zeggen dat ik er even niet vrolijk van werd maar goed het is niet anders en we laten de vakantie niet verpesten...
Dachten we dat we alles hadden gehad moesten we op de auto wachten... Uiteindelijk ruim 1,5 uur verder hadden we dan toch een auto met upgrade... Zijnde een Mitsubishi Outlander... Leuk ding..
We konden dus nu op pad... het weer is niet echt geweldig... Wat lichte regen....en....6 graden... Best koud zo in een t shirt en fleecevest... Jack z’n trui is heerlijk warm....
Zo nu stop ik met zeuren en dus nu de positieve dingen want daar gaat de rest van de vakantie uit bestaan.... Mooi weer, tas terug, mooie belevenissen.
De omgeving waar we hebben gereden is in ieder geval schitterend zelfs met wat wolken... De hotelkamer is schitterend en naast onze voordeur ligt de hot tub.....Wat wil een mens nog meer..
Na een rondje door het dorp zijn we nu weer in de hotelkamer en helemaal kapot. Het bed zal niet lang laten wachten. Bij jullie is het nu 4.51 uur en dus al ruim tijd om te slapen. Bij ons is het 20.53 uur dus zeker al lang tijd om even te gaan slapen...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• 01 September 2011 - 07:26

Pa Ma:

Goedemorgen voor ons, echt een beetje pech, hopenlijk komt je koffer snel, anders kost het alles. Maar ga vanaf vandaag dan maar genieten, met wat we hopen iets warmere weer anders kan je nog op een winterjas uit. Voor vandaag een fijne dag gr. van ons

• 01 September 2011 - 08:46

Iris En Miep:

Hoi guppen, ik dacht dat wij wat pech hadden met de auto, maar koffer kwijt is ook niet fijn. Een ding, shop till you drop! Doe dit in Banff, daar zijn meer winkels dan dat je onderweg gaat tegen komen. In Jasper is het beperkt. Zie de lol er maar van in, anders heb je geen lol. North face zit in Bangff:-). zie het als een slechte start, laat de mooie dingen nu maar. Komen. Say HI to yogi and free Willy. geniet ervan en tot morgen

• 01 September 2011 - 10:18

Struif&co:

Hoi daar,
    advies gewoon achter die gebreide onderbroek van Jack liggen wordt je vanzelf warm.
    Verder veel plezier ;-)
    groetjes uit nl
    J en R

• 01 September 2011 - 10:22

Klarie:

Hey,
    Dat is wel ff pech zeg. Hopelijk komt je koffer snel. Zes graden is frisjes, maar dat wordt ook beter! Hier is het nu aangenaam weer, de zon schijnt en de buitendeur kan weer eens open. Klinkt goed, de hot tub naast de deur! Geniet van de vakantie, het komt vast allemaal wel goed. Kijk nu al uit naar jullie volgende bericht!
    Groetjes, Klarie

• 01 September 2011 - 18:22

Hans En Tilly:

Wat een pech zeg! Maar alles komt goed! Ga maar heerlijk genieten en maak er wat van.
    P.s. Je auto staat op de goede plaats!
    Groetjes en we volgen jullie!!

• 02 September 2011 - 07:11

Karin:

hallo luitjes,

goed te horen dat jullie het naar je zin hebben.
    Mooie foto's en fijn dat de tas terecht is.
    Wij zullen wel ploeteren op de TOL