tweede instructiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu tweede instructiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

tweede instructiedag

Door: Jack Tukker

Blijf op de hoogte en volg Jack

03 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Het is de tweede instructiedag op Bonaire. Ton had geen goede nacht achter de rug dit kwam door het niet werken van de airco en dit is gerepareerd. Bij de brandweer gaan we verder waar we gisteren mee gestopt waren. Dat zijn de stand voor staaldraadtakel, zagen en aangevuld met hefkussens, domme krachten, verlichting en doorslijpschijf. Na ruim een uur kwam er regen en tot onze verbazing gingen ze naar binnen met de spullen. Anders worden ze ziek of zo. Gelukkig was het regenen gauw over en konden we weer verder. Dan is er pauze, we halen dan een lekker broodje op de luchthaven. Na de lunch zijn we verder gegaan en hebben ze de staaldraadtakel stand aangepast. Zodat we hier weer verder mee kunnen met een 2K. Ook nu is er voor ons verkoeling als we terug komen bij ons verblijf. Maar voordat we het zwembad induiken, nemen we contact op met het thuisfront met skype. En dan duiken we het zwembad in. Nou luitjes ik sluit af we gaan een eettentje zoeken, tot morgen maar.

• 04 November 2009 - 12:03

Monique En Arjan:

En.. wanneer terug???
    zo te zien aan het zwembad... voorlopig nog niet. groetjes monique

• 04 November 2009 - 12:34

Stella:

jullie vermaken je best zo te zien komen jullie nog wel naar huis ik tel de dagen al af nog veel plezier daar groetjes

• 04 November 2009 - 13:35

Struifenco:

Tja zo kunnen we allemaal wel les geven, ik zie meer hobby foto's dan foto's van het echte werk.:-0 :-) :-)

En volgens mij hebben jullie het helemaal niet naar je zin.:-)
    Zullen we ruilen jackie??

groetjes de struifies

• 04 November 2009 - 17:02

Annemarie:

oke ik zou niet reageren op het moment dat er foto's kwamen van jullie in het zwembad of de zee...... maar uiteraard kan ik het niet laten....
    Ik moet zeggen die foto van die twee mannen in het zwembad... Ja ik zie een gebruinde man met zijn t shirt nog aan en ik zie een kreeftje met zijn t shirt nog aan hihi.... Tijd dat er bijgebruind wordt, kan makkelijk want na al deze foto's geloofd helemaal niemand meer dat jullie daar werken.....hihi ( geintje ik weet wel beter)