het weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu het weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

het weekend

Door: Jack Tukker

Blijf op de hoogte en volg Jack

25 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Het is vrijdagavond we gaan eten in het restaurant dat even verder op lig. We zitten net aan het tafeltje. Toen er een Nederlands koppel aan kwam uit het hotel. We spraken met elkaar en zijn aan 1 tafel gegaan en zo de avond door gebracht met eten en praten. Na een goede nachtrust hebben we een vrije zaterdag, we gaan kijken op Fort Orange waar je een mooi uitzicht heb over zee en land. Na deze op de scooter verder naar het Zeelandia strand. We hadden hier iets meer van verwacht, maar we zijn bij het bord weer terug gegaan. Ook waren we borden tegen gekomen met waarschuwingen voor leguanen. Richting de Botanical Garden dit ging over een slecht tot zeer slecht pad. Daar aangekomen was niet het speciale wat we er van verwachten. Het uitkijkpunt was wel mooi en weer naar de scooter, we wilden wat gaan drinken. Hier kwam Ton er achter dat zijn achterband lek was. We zijn naar de brandweerkazerne gereden om te kijken waar het verhuurbedrijf zit en dan konden we dit laten maken. Ja, op de zaterdag zijn de winkels dicht zo ook de verhuur. Maar gelukkig wisten 1 van de brandweer waar dit kon laten verhelpen. Met een gerepareerde band konden we verder naar de lunch en drinken. De middag hebben we gevuld met foto`s uitzoeken en skype. Later in de middag zijn we bij de zee gaan zitten en lekker genieten. Het koppel van gisteren kwamen we ook weer tegen en zijn we met ze vieren weer bij hetzelfde gaan eten. En na het eten douche en een beetje tv kijken. Zondag in Nederland zijn ze weer naar de winter tijd gegaan en me telefoon had zich zelf aan gepast waardoor ik te laat was om me schatje te skype hopelijk gaat dat vanmiddag nog lukken. Voor de rest zijn we lekker rustig gedaan, alleen nog even aan het pinnen geweest. Daarna op de slaapkamer tv kijken en op de computer geweest. Als vast een beetje voor bereiden voor morgen. Morgen weer met werkdag 6 Tot dan.

• 25 Oktober 2009 - 19:59

Annemarie:

Hoi hoi, twee foto's zijn gelukt te plaatsen.. Die anderen werden vervormd en kon je niet zien wat er op stond......dus maar weer weggehaald. Spreek je morgen lekker weer... Gr aan Ton en blijven smeren he xxx

• 26 Oktober 2009 - 07:22

Monique En Arjan:

Zo, zal wel zwaar worden voor je, dat "werken". Hier is het ook leuk hoor. gisteren naar dolfinarium geweest. Volgens mij was de rest van nederland daar ook. Dus veel mensen gezien en weinig dieren. uiteindelijk uitgeblust/ afgebrand naar huis. Wel een leuke dag gehad. en het was droog.