weer een berichtje - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Jack Tukker - WaarBenJij.nu weer een berichtje - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

weer een berichtje

Door: Jack Tukker

Blijf op de hoogte en volg Jack

11 September 2008 | Australië, Alice Springs

Hier is die weer,

Ja, dit is wel even snel maar ja, kon een paar dagen niks doen. Teug in Darwin kreeg ik me kamersleutel en zag dat deze voor me eigen heb. Lekker hoor in alle rust kunnen douchen en andere dingen. Maar het is voor 1 nacht en dan is het weer vertrekken. Het lijkt wel of ze patent op hebben 6.20 uur weg. We gingen op weg naar Katherine Gorge onderweg hebben we nog gestopt bij Adelaide River WWII Cemetery. Aan gekomen bij Katherine Gorge kon je kiezen om te kano te varen of onderbegeleiding een tour maken, wat ik heb gedaan. Het is schitterend. Ook kon je eigen opgeven voor een helikopter vlucht boven het gebied. Je begrijp al, dat heb ik gedaan 20 minuten echt gaaf. Naar het kamp eten maken ze alleen zo als de laatste 3 dagen het zo is. Toen kregen we uitleg wat we de volgende dag gaan doen. En weet je,nu gingen we om 7.00 uur rijden, klink als uitslapen. Hahaha. Na het ontbijt op weg naar de warmwaterbronnen van Mataranka. Super mooi, maar in de bomen hing het vol met vleermuizen. Hier heb ik ook lekker een wandeling gemaakt. Onderweg hebben we nog diverse stops gemaakt en dat heb ik op foto staan. Maar ja lukt nog steeds niet. Jullie mee te laten genieten. Ik blijf proberen. We overnachten in Tennant Creek. Na een mooie nacht gaan we op weg naar Alice Springs. We stoppen bij de Devils Marbles rotsformatie. En zetten koers verder met diverse stops zoals Barrow Creek Telegraph station, Aileron, waar een groot beeld op een berg sta en de overgaan Tropic of Capricorn. Aan gekomen bij het motel krijgen we onze kamers toegewezen. Hier hoorde ik dat ik hier twee nachten blijf en dan weer verder gaat met de reis. De laatste drie dagen rond Ayers Rock en Krings Canyon. Maar dat horen jullie wel in het vervolg.

• 11 September 2008 - 17:03

Karin Van Der Gaag-W:

Hoi Sjakie,

hoe is het nou, geniet je ervan. Morgen is het 12 sept. alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag, nog een jaar en dan zie jij Abraham. Monique en ik hebben net lekker gegeten en gaan nu oefenen met de partimers, dikke zoenen, groetjes en liefs van Monique en Karin Doei, doei.

• 12 September 2008 - 12:04

Ivo:

Hee Sjakie,

Ik weet niet wanneer je het leest, maar wij wilden je even feliciteren met je verjaardag. Geniet maar lekker verder en we blijven je volgen.

Groetjes Ivo, Nini & Eva

• 12 September 2008 - 12:21

Madeleine:

Hé Jack,

Als het goed is heb mijn sms-bericht ontvangen. Zoniet ..... GEFELICITEERD!!!! Voel je je een beetje jarig daar? Maak er een feestje van!

Groetjes Madeleine

• 12 September 2008 - 13:31

Arjan En Monique:

ha Jack.
    En hoe voel je je nu, net geen 50 jaar. Je pakketje is thuis aangekomen. Leuke foto van jou op die toren. Waar is je scanner dan scan ik hem even in en zet hem erbij op je site.

• 12 September 2008 - 17:48

Rachel En De Rest :

heey jack nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! ik weet niet of jij daar lekker weer hebt maar wij hebben hier regen en onweer enzo.. nou kusjes van mij en me ouders en dennis natuurlijk!!

• 12 September 2008 - 19:31

Netty:

Hallo broertje gefeliciteerd met je verjaardag.Heb je nog een leuke dag gehad?Nou ik merk wel dat je het naar je zin heb.Ik laat nog wel van mijn horen voordat ik op vakantie gaat.

• 13 September 2008 - 13:18

Ilse:

Heeej jackiee!!!!

Ik ben maar even je verhaal gaan lezen nadat je dat had verteld. echt super vet!!!!
    Ook die foto's op hyves en hier zijn echt geweldig WIL IK OOK!!!!

Ik ga je snel weer zien en ook vast nog wel een keertje me rijkunsten laten zien:D:D

Groetjes geniet ervan !!!!