kan even weer - Reisverslag uit Darwin, Australië van Jack Tukker - WaarBenJij.nu kan even weer - Reisverslag uit Darwin, Australië van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

kan even weer

Door: Jack Tukker

Blijf op de hoogte en volg Jack

10 September 2008 | Australië, Darwin

Hai Luitjes
Vanmorgen heb ik het ontbijt buiten de deur gedaan en dat was ook lekker. Hierna ben ik door de stad gelopen ,hier en daar wat foto`s genomen. Na de lunch ben ik naar het boekingskantoor gegaan om me daar te melden voor de Swan Valley with wildlife & wineries . Het vervoer touringcar en dat voor 10 personen, dus ik had de ruimte. Swan Valley staan druiven ranken en nu hing er nog niets aan. Bij zou wijnboerderij ( Sandalford wines ) kon je verschillende soorten wijn proeven, alleen dat heb ik voorbij laten gaan. Ik heb wel een paar fotootjes genomen. Toen werd er door gereden naar een andere fabrikant en wel van chocolade,ook hier kon je proeven.Jullie begrijpen wel dat heb ik zeker gedaan. Maar met maten je moet niet teveel willen. Hier kon je zien hoe ze het maken ( foto ) . Door naar het wildlife park, hier kregen we een rondleiding met uitleg van de verschillende dieren zoals, Kangaroo, Falcon, Wombat, Dingo, Kookaburra, Koala, Tasmanian devil enz. Jullie begrijpen dat ik hier aardig wat foto`s heb geschoten. Terug in het hotel even na vraag gedaan voor de taxi en tijden. Heb ik weer moet om 5.45 opstaan en om 6.10 ontbijten en dan vertrekken naar het vliegveld voor het volgende avontuur. Aangekomen op het vliegveld en buiten gekomen was het net zo warm als in Singapore. Met een taxi naar het motel voor backpackers en kreeg een kamer waar nog drie andere sliepen. Geen van hen bij die ook de volgende meegingen. Die middag nog wel aan gemeld dat ik gearriveerd was. Voor de rest weinig gedaan omdat het te warm was. S-àvonds op tijd naar bed. Moest om 6.20 uur klaar staan. Vrijdag vertrokken we en gingen kijken bij watervallen waar je ook kon zwemmen ,maar omdat ik niet wist dat we na drie dagen in het motel terug kwamen had ik alles in de koffer zitten en dat lag in bus. S`-middags een rondvaart gemaakt. En hier hebben krokodillen gezien , vogel , kangaroo en de natuur. De nacht door gebracht op de camping en s`morgens weer om 6,30 uur vertrokken. Weer naar een waterval en zwemmen en dat was echt lekker om rond 9.00 uur lagen we in het warme water. Door naar een bezoekerscentrum en hiernaar naar tekeningen kijken op rotsen en de zonsondergang. Na dit naar een andere camping. Op tijd slapen we gaan nu 5,50 uur rijden.Vandaag gingen we ook zoveel mogelijk over route`s rijden die alleen met 4x4 voertuigen kunnen. Het was lekker door elkaar schudden, maar wel leuk en toen gingen we een stukje varen en lopen om naar een waterval te kijken. Hierna naar een volgende die alleen in het natte seizoen werkt. Maar ligt een mooie waterpartij om in te zwemmen alleen om her te komen is het klauteren en klimmen over de rotsen en dat in 35 graden je begrijp wel veel zweten. Hierna eten en toen 4 uur terug rijden naar Darwin, het werd nog een spannende tocht om we van de weg raakte en dit de spiegels koste. Oja een berg stof binnen maar ja weer een ervaring rijker. Nu zit ik weer in het motel en morgen om 5.40 weer weg.

  • 10 September 2008 - 17:50

    Madeleine:

    Hoi Jack,

    leuk om alle avonturen te volgen. Eerder heb ik aangegeven dat ik superjaloers ben op deze reis en nu nog meer! Alleen dat vroege opstaan elke keer .... niet jaloers dus ;-)
    Ik 'spreek' je later!

    Groetjes Madeleine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Oktober 2008

Weer thuis.

15 Oktober 2008

Nog even dan,

13 Oktober 2008

Laatste in dag Australië,

12 Oktober 2008

Hallo, hier is die weer

10 Oktober 2008

een kort berichtje
Jack

Voor U nu achter de computer en later voor ons zelf

Actief sinds 24 Aug. 2008
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 197459

Voorgaande reizen:

04 September 2023 - 25 September 2023

Texas

07 September 2021 - 27 September 2021

Italië

01 September 2019 - 24 September 2019

Noorwegen en Denemarken

03 September 2018 - 23 September 2018

Florida

30 Augustus 2016 - 24 September 2016

Camperreis Canada/Noordwest Amerika

04 September 2015 - 26 September 2015

Zuid Afrika

01 September 2014 - 24 September 2014

Washington DC en the Deep South

16 September 2013 - 10 Oktober 2013

Het wilde westen

07 November 2012 - 08 December 2012

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2011 - 21 September 2011

Bears, Whales and Mountains

02 September 2010 - 22 September 2010

New York en omgeving

17 Oktober 2009 - 14 November 2009

Iets anders dan vakantie

25 Augustus 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: