onderweg naar Corpus Christi - Reisverslag uit Corpus Christi, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu onderweg naar Corpus Christi - Reisverslag uit Corpus Christi, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

onderweg naar Corpus Christi

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

11 September 2023 | Verenigde Staten, Corpus Christi

Hoi,

Vanochtend vroeg wakker en vroeg ingepakt. Weg uit dit hotel. We moesten ook een aardig stukje tuffen dus was dat zo ie zo wel handig.

We hadden ook nog een omweg gepland omdat we dan minder snelweg zouden rijden en eigenlijk de kust zouden volgen. Hierbij kwamen we ook door staatsparken heen. Onderweg de meest belachelijk grote huizen gezien. De meeste staan op palen. ook heel veel nieuwbouw. Onderweg een paar keer gestopt om de benen te strekken en wat te eten. Laatste stuk hadden we een verrassing en reden we ineens een pont op. haha hadden niet goed gekeken op de kaart maar het kwam toch goed. Je wil niet weten hoeveel mensen ze hier nodig hebben om je een pont op de dirigeren. Als je er dan op bent om een de goede lane terecht te komen ( echt heel moeilijk om dat zelf te verzinnen) en vervolgens als je eraf rijdt hoe je dat dan moet doen. Die mensen zou bij ons compleet in de stress raken en niet weten wat ze moeten. Aangekomen in de buurt van het hotel zagen we in de verte Wyndham staan op het gebouw. Dachten wij zo dat is een gaaf hotel dat zou fijn zijn na afgelopen nacht. Nee zeg moeten we bij suites by Wyndham zijn aan de overkant van de weg hahhaaha..was dat een domper dat zag er iets anders uit, maar goed we hebben een prima kamer en het is schoon. Beter kan je dus niet hebben. Aangezien we nu een keer niet op Jack zijn verjaardag bij de wasserette wilden zitten hebben we vanmiddag maar een wasje gedraaid in het hotel... Hup in een uurtje geregeld. Nou ja de shirts en broeken hangen weer verspreid door de kamer heen. Dat komt wel goed de komende dagen.

Na de was met de auto daadwerkelijk naar Corpus Christi gegaan. We zitten er namelijk met het hotel een stuk buiten. Daar zou weer een boulevard en allerlei dingen zijn. Nou dat viel tegen in vergelijking met gisteren.

We zijn dus maar gaan eten bij..... Applebee's. even geen hamburger. die komt onze neus alweer uit. Na het eten terug gereden naar het hotel en daar nog even bij het strand gewandeld. Was best lekker. De avonturen waren vandaag dus niet zo spectaculair maar goed morgen een nieuwe dag. Oh ja we zijn Jack's verjaardag begonnen te vieren toen het 24.00 uur was bij jullie en dat doen we tot morgen 24.00 uur bij ons hihi...

• 12 September 2023 - 06:16

Abby:

Goedemorgen Baasje,

Gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik kan je geen verjaardagsknuffel geven maar die krijg je dubbel zoveel als jullie weer thuis zijn. Om jou verjaardag goed te beginnen gng ik om half 6 met mijn roze speeltje spelen. Werd die op de tafel gelegd...ik snap het niet hoor waarom ze dat doen.

Vannacht was het eindelijk een klein beetje koeler, dus lekker kunnen slapen.

Gister ging Jeannette met mij wandelen. Nou dat heeft ze geweten. Gelukkig had ze genoeg zakjes bij zich [e-1f602].

Dikke verjaardagsknuffel, jullie harig kind

• 12 September 2023 - 07:20

Hans Joke Klepper:

Hiep hiep hoera, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jack. Nog mooie jaren samen met Annemarie en een gezellige dag.

Veel gereden gister maar wel lekker naar het strand.Tot morgen weer. Xx pa ma

• 12 September 2023 - 08:56

Marieke En Iris:

Hieperdepiep in de gloriaaaaa in de gloriaaaaaaa. Gefeliciteerd ouwe dibbes. Maak er maar een mooie dag van in Texas.

• 12 September 2023 - 08:56

Marieke En Iris:

• 12 September 2023 - 09:03

Anette:

Hoi hoi. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jack en een mooi dag samen. Neem lekker een colaatje en een taartje.

Groetjes, van ons

• 12 September 2023 - 10:25

Joke:

Hallo Jack,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag....en dat je je maar net zo jong mag voelen als je eruit ziet [e-1f609]. Veel plezier nog de komende tijd. Hier begint het voorzichtig herfst te worden.

Hartelijke groet Joke en een poot en lik van Murphy.

• 12 September 2023 - 10:26

Audrey:

hiep hiep hoera, van harte gefeliciteerd.

en je weet het, even aangeven als je in het restaurant aan het diner zit, dan gaan ze voor je zingen.

Have a ncie one! :-)

• 14 September 2023 - 17:09

Arjan En Monique:

Je hond moet ook een eigen site met verhalen echt leuk zoals ze schrijft.