laatste bericht van deze vakantie - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu laatste bericht van deze vakantie - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

laatste bericht van deze vakantie

Blijf op de hoogte en volg Jack

09 December 2012 | Nederland, Delft

Beste medelezers/genieters,

Na een vlucht van 13 uur en 10 minuten zijn we op Schiphol aangekomen. Hier moesten we na de pascontrole onze koffers ophalen. De band waar dat moest gebeuren was helemaal afzet met geblindeerde hekken. Als je de koffer had op gehaald moest deze en je rugzakken weer door de scanapparaten. Gelukkig konden we door was. Alles was oke met onze spullen. In de hal stonden mijn broer en neefje ons op te wachten. Eerst wat te drinken gehaald voor onderweg. Vervolgens zijn we op pad gegaan naar huis. Gelijk maar door om de auto van Jack op te halen. Na even wat gekletst te hebben zijn we naar huis gereden. Eerst lekker gedoucht en omgekleed. In de auto gestapt en naar de ouders van Annemarie gereden. Na een paar uurtjes weer naar huis. allebei in ons eigen auto. Lekker wat gegeten en op de bank geploft. Nou dit was niet lang en dan naar bed. Na een ruim het klokje rond te hebben geslapen nu weer de draad op pakken al is het even moeilijk met de natte en koude zondag. Wij willen iedereen bedanken voor het volgen en het plaatsen van de leuke berichten. Hoe of wat het de volgende keer wordt weten we nog niet maar dat horen jullie dan wel weer.
De groetjes van ons en wij sluiten nu een prachtige vakantie af .

Doeiii.

• 09 December 2012 - 23:24

Netty:

WELKOM THUIS Jack en Annemarie,bedankt voor jullie verhalen.
    Veel sucses als jullie weer gaan WERKEN.

• 10 December 2012 - 06:18

Jos En Lenie:

Goedemorgen, welkom thuis in dit koude / natte land, weer veilig thuis, het is wel een wereldreis he!
    Ik zal het missen, elke ochtend even kijken of jullie al iets gestuurd hadden.
    Ik vond het leuk, allemaal zo herkenbaar.
    Werk ze dan maar weer en de groetjes van ons.

• 10 December 2012 - 09:01

Pa En Ma:

WELKOM THUIS, ook van ons. Het was fijn jullie de afgelopen vakantie zo te kunnen volgen.
    Bedankt voor de leuke verhalen en we horen vast de volgende plannen weer. Nu weer veel werkplezier, goede Kerstdagen en een Voorspoedig 2013 toegewenst. Gr. x Pa en Ma

• 10 December 2012 - 11:22

Miep En Iris:

Ook vanuit etten-Leur welkom thuis. Succes met de voorbereiding van jullie volgende reis ;-)

• 10 December 2012 - 13:59

Monique:

Veilig weer voet aan de grond. Het was weer adembenemend om op deze manier weer mee te reizen met jullie. Zal mijn ochtend ritueel moeten gaan aanpassen (niet eerst kijken of er al een berichtje is).
    Succes met werken, en we horen wel weer waar de volgende reis naar toe gaat!

• 11 December 2012 - 11:03

Karin:

Welkom thuis, fijn dat jullie weer veilig geland zijn. Groetjes Karin en fam