onderweg naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu onderweg naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

onderweg naar Auckland

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

11 November 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo medegenieters,
Hier weer een bericht van uit Auckland, maar voordat we hier aankwamen even het volgende. We moesten in Hong kong de tijd overbruggen,we hebben helaas geen bericht van de applestore gekregen. Jammer hoor. We zijn er nog naar toe gegaan om te vragen of we konden reserveren maar dat is niet mogelijk. Wat een mensen massa was het binnen echt een gekke huis. Trouwens als je hier niet met een smartphone of tablet rondloopt danwel zit hoor je er echt niet bij. Dachten jullie dat wij veel met dat ding in onze handen zitten....Dat is niks vergeleken bij hier. Vaak ook meerdere tegelijk!! We hebben nog wat rond gelopen en zijn terug naar het hotel. Hier aan gekomen was het druk in de lobby en konden we niet zitten. Gelukkig wisten we dat er op de 25e etage een wacht/vergaderruimte was en daar mochten we gebruik van maken. Hier hebben we de boardingpas uitgeprint. Om 17.05 uur zouden we opgehaald worden. De chauffeur kwam ruim 10 minuten te laat aan en moest op nog een lokatie mensen ophalen. Maar zo’n slechte chauffeur hebben we nog nooit gehad. Het leek of hij bang was, kon niet schakelen en reed niet harder dan 60. Echt een ergernis. Op de luchthaven hebben we eerst de koffers afgeven en daarna iets gegeten. Na een korte wacht tijd konden we aan boord en gingen we op tijd weg. Weer 11 uur in het vooruitzicht. Annenmarie zei dat ze dit de laatste verre vakantie is. De lange vlucht vind ze maar niks. Gelukkig ging het voor voorspoedig. Al hadden we wel weer last van drempels onder weg en moesten we twee keer de gordel vast zetten. We hebben er een half uur korter over gevlogen. In het vliegtuig de vakantievisium ingevuld. Nu afwachten hoe we door de douane komen. Nou dat ging vrij makkelijk en we stonden gauw in de hal. Hier stond iemand met een naambordje waar onze namen op stonden te wachten. Deze bracht ons met een groene taxi naar het hotel. Helaas was de kamer nog niet klaar. Na wat informatie zijn we naar de haven gelopen om bij de visitors informatie te kijken wat we morgen willen doen. Nu weer terug in het hotel en kunnen we onze kamer op. He lekker na 26 uur wakker zijn. Dan is een douche zeker lekker. Nou morgen weer verder,tot dan.
Groetjes van ons

• 11 November 2012 - 09:15

Pa Ma:

Goedemorgen, hier is het 9 uur, gaan straks naar de kerk,maar eerst even kijken of er bericht is. Fijn hoor dat de reis goed is gegaan.Wat betreft voor Annemare geen lange reis meer, dat moeten we eerst echt horen en zien. Jullie zijn nu waar we voor bent gegaan. Een fijne dag en we horen het weer. Hier is het zonnig plm.8 gr. verder alles goed Gr.x pa ma

• 11 November 2012 - 15:10

Diaan:

Hey,

Goed om te lezen dat alles goed gaat. Pfff die hobbels in de lucht isvoor mij een reden waarom ik dus niet meer zo snel in het vliegtuig stap!!!
    Ben benieuwd naar de leuke verhalen en foto's die nog gaan volgen.

Veel plezier!!!

• 11 November 2012 - 15:10

Hans En Tilly:

Nu maar even lekker bij komen en heerlijk gaan genieten en hopelijk zonder oponthoud!!

• 11 November 2012 - 21:14

J&R:

Hoi travellers!

De lange reis zal de moeite waard zijn!We know.... Lekker slapen dan op ontdekkingstocht :)
    Veel plezier!

J&R

• 12 November 2012 - 12:44

Karin:

Hallo reizigers, beetje uitgerust? Jack dan moet je maar extra genieten, misschien je laatste keer, ver weg.Geniet ervan and take care.Groetjes vanuit een koud dorp