Vrijdag examendag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Vrijdag examendag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Vrijdag examendag

Door: Jack Tukker

Blijf op de hoogte en volg Jack

13 November 2009 | Nederland, Amsterdam

We hebben de eigenaars van Chill out mee uit eten genomen. Van het restaurant keken we op het cruise schip en deze vertrok om 19.00uur. En met alle lichtjes aan is het imposante gezicht en het eten was echt een klasse maaltijd. En een heel gezellige afsluiting van twee weken. Na afloop naar het huisje terug en kregen her nog een kop koffie. Toen even Tv kijken en dan slapen. Werd ik om 5 uur uit me bed gebeld door iemand die dacht dat ik al terug was, niet dus. En niet meer heb kunnen slapen. Vandaag is het D-day voor de jongens. We gaan beginnen met het gebruiken van Hydraulische redgereedschap met het weg halen van een deur of dak. En daarna is de volgende opdracht en dit is een auto op een talud en er 1 ertegen. Hier is het de bedoeling om eerst de auto ertegen weg te halen. En dan de auto het talud te zekeren met een staaldraad takel, onder dit voertuig ligt ook een slachtoffer. Deze moet doormiddel van HD hefkussens. Het slachtoffer was een brandweerman. Er was geen officiële te krijgen. Na afloop werd door de voorzitter het goede nieuws verteld dat iedereen geslaagd is. Hierna werd iedereen bedankt voor de inzet en wij voor de instructie. De examencommies voor het beoordelen. Ton heeft hierop namens ons en Haaglanden een zegje gedaan. Ook ik heb nog iets gezegd en nog een bordje geven als aandenken. Daarna kregen we een lunch aangeboden. Dan terug naar Chill out waar ze voor een biertje zijn uitgenodigd. Hier zijn ze een uurtje geweest en nu ben ik met het berichtje bezig. O ja we gaan straks nog bij 1 van de jongens eten ,maar dat horen jullie misschien morgen wel weer. Doei.

• 13 November 2009 - 21:28

Annemarie:

Leuk hoor dit verhaaltje. Gefeliciteerd dat ze allemaal weer geslaagd zijn. Jullie hebben je best dus gedaan. Had niet anders verwacht. Leuke foto's. Nog 30 uur en 45 minuten...dan zitten jullie weer in het koude natte Nederland .... Dat zal afzien worden......
    xxx

• 13 November 2009 - 21:38

Struifenco:

Ja jack het officiele slachtoffer zat dus nog gewoon hier(nl) jammer jammer.Maar gooser ze zijn in ieder geval geslaagd, doel bereikt.

Mooie foto's weer.
    Ja en nu dus aftellen.

Ik ga achter de gebreide onderbroek.
    Mazzzzzzzellllll

ruud ;-)

• 14 November 2009 - 06:52

Stella:

gefeliciteerd jack en ton met het behaalde resultaat zijn jullie er niet voor niets geweest en nu maar snel naar huis tot zondag

• 14 November 2009 - 09:17

Monique:

Hoi broer.
    Jullie hebben het ook dit keer weer voor elkaar dat iedereen is geslaagd. Super!
    Nu je spullen inpakken en terug naar een koud en nat Nederland.
    Een goede terug reis en volgende week weer aan het werk.
    Gr Monique Frenk & Jeannette