2e werkdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu 2e werkdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

2e werkdag

Door: Jack Tukker

Blijf op de hoogte en volg Jack

20 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

De Tweede werkdag,
Gisteren zijn we na het opfrissen een foto van de zonondergang gaan maken. Hierna op de scooter gestapt en gaan eten bij de Grill Room. Hier hebben lekker buiten gezeten. Na dit alles weer terug en na een bakkie koffie nog achter de computer. Helaas was het netwerk niet snel, zeg maar zeer traag. Daarna de slaapkamer opgezocht. De ochtend weer vroeg op en nu weer eerst internetten. Wat stukken sneller ging . Na een goed ontbijt, naar de kazerne . Vandaag weer met de stands verder, onder het werken zeiden ze dat het vandaag wel warm is, nou voor ons was het zeer warm. We moesten zo af en toe in de schaduw staan. We merkten wel dat de hints van gisteren nog niet helemaal door gedrongen was . Met de stand van de kettingzaag kwam het niet tot een eind door dat alle zagen defect raakte. Morgen maar een lesje kettingzaagonderhoud geven. In de ochtend kwam ook het vrouw van de krant voor een klein interview en groepsfoto. Nu moeten we wachten waarschijnlijk drie dagen voor dat de krant uit kom. Ook kwam iemand de olieterminal langs waar we misschien nog iets kunnen lenen. Om een betere en veilige instructie tegeven. Daarna nog verder gegaan en dan was het weer het einde van de dag. Nu weer in het hotel en wat naar jullie krabbelen. Met een paar foto`s. Hopelijk vinden jullie het wat, wij hebben het goed naar ons zin. Ondanks de warmte, en omdat de jongens lekker mee werken. Nou luitjes morgen weer verder

• 21 Oktober 2009 - 07:43

Annemarie:

Hoi kreeftje,
    Leuk te lezen dat je het naar je zin hebt. Doe je voorzicht met die scooter? Geniet er maar van....
    xxx