Dallas - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Dallas - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Dallas

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

23 September 2023 | Verenigde Staten, Fort Worth

Hoi,

Vandaag ons laatste dagje in Dallas. Dachten eerst maar lekker rustig aan te doen, maar goed 5.30 uur wakker. Toch maar even blijven liggen en wat tv gekeken. Moesten we bijna nog haasten aangezien we er achter kwamen dat er maar ontbijt was tot 9.30 uur

na het ontbijt in de auto gestapt naar downtown Dallas voor het Sixth floor museum, zijnde het museum omtrent de moord op John F Kennedy. Parkeren was makkelijk. bleek dat we nog maar 11 dollar hadden in plaats van 12. De dame van het parkeerterrein was zo aardig om ons er toch op te laten. Museum is niet zo groot en bevind zich in het pand van waaruit Oswald heeft geschoten op Kennedy. Was wel interessant om te zien. Was alleen heel veel lezen waardoor heel veel mensen lang bleven hangen bij een stuk tekst waardoor het niet opschoot. Op een gegeven moment ben je het ook wel zat lappen tekst in het Engels lezen. Ze hadden ook nog stukjes film die nog nooit getoond waren. Was wel mooi om te zien. Al met al toch een kleine 2 uur rondgewandeld.

Daarna hield het toch op. We hadden gezien dat in Pioneer park er beelden waren gemaakt van longhorn koeien en cowboys. Leek wel leuk om even te kijken. Was 15 minuten lopen. Normaal draaien we ons hand er niet voor om. Nu was het wel erg warm. later bleek 115 fahrenheit zijnde 46,1 graden. Was dus niet zo'n succes, maar we zijn er gekomen. Was wel een kort bezoekje in de bloedhitte van het park. Om de hoek zat een McDonalds dus daar zijn we binnen gevallen om af te koelen bij de airco en wat te drinken ( lekker makkelijk die refill kan je blijven tanken hihi) Normaal doen we dat nooit want die bekers zijn groot zat maar nu was het even nodig.

Daarna terug gehobbeld naar de auto. het was niet te doen in een stad met deze temperatuur. We hebben het dus opgegeven en zijn terug gegaan naar het hotel. Daar even een lekker rustige middag gehad. beetje internetten, tv kijken, laatste dingen inpakken en inchecken. Dat laatste is gelukt. we gaat morgen wel zien hoe of wat. Zo te zien is de orkaan al aan land maar is er veel wateroverlast en geen stroom. Geen idee wat dat inhoud voor Philadelphia.

Vanavond nog even lekker bij Chili's wezen eten. Uiteraard een steak waar moet je anders de vakantie in USA mee eindigen als avondmaaltijd. Oh ja een burger kan ook.... mmm... nee..

Bij chili's mocht je geld doneren voor een goed doel. Dan moest je een kleurplaatjes invullen. Nou dat maar gedaan. Bleek later voor onderzoek in het kinderziekenhuis te zijn.

Om 19.00 uur vanavond was het nog 38 graden... Dus het geeft even aan dat het nog erg warm is ondanks dat ze zeggen dat de herfst in begonnen. Morgen vliegen we pas om 13.30 uur dus we kunnen in de ochtend nog rustig aan doen.

Bedankt alvast weer voor het volgen. Misschien volgen er nog verhalen uit de USA maar dat hopen we niet. Hopelijk is de volgende vanuit Monster nu 14 graden dus dat wordt wintertruien aan denk ik.

• 24 September 2023 - 06:34

Abby:

Hoi Baasjes,

Ik mocht gister niet mee naar de sportschool.

Vind het daar ook niet leuk hoor. De muziek staat zo hard, niet normaal.

We zijn gisteren nog even naar de winkel geweest bij tante Netty en daarna naar het tuincentrum. Dat was leuk. Heerlijk mensen kijken.

Hier heeft het gister nog een paar keer geregend. Gelukkig niet als ze met mij gingen wandelen. Anders moest ik natuurlijk weer die stomme regenjas aan.

Ik wilde graag in de tuin maar helaas, daar was het te nat dus mocht dat niet. Jammer hoor. Misschien vandaag weer wel. Ik hoop het.

Ik ben benieuwd of wij nog wat gaan doen vandaag. Ik hoop eigenlijk dat mijn vriendje, je weet wel die van de mevrouw die soms komt voor Bumper, vandaag nog in het uitlaat veldje is. Kan ik nog even rennen met hem. Want alleen in het uitlaat veldje is echt niet zo leuk. Dan pak ik alleen mijn bal en ga gewoon liggen. Ze zeggen hier, dat ik dan net zo goed in de achtertuin kan gaan rennen.

Ook hoorde ik dat we naar het winkelcentrum in Naaldwijk gaan. Ook leuk, kan ik weer mensen kijken. Ik dacht altijd dat ze hier heel vaak weg gingen, nou dat valt erg tegen hoor.

Lieve Baasjes, ik heb het hier super, super, super naar mijn zin maar hoop toch wel dat jullie maandag thuis komen. Ik mag dan namelijk met Jeannette en Monique mee in de auto om jullie op te halen!!

Ik hoorde trouwens dat als jullie niet maandag thuis komen, tante Netty op mij komt passen. Dat is lief van haar, want je weet " ze houdt niet van hondjes ' ( jaja).

Maar we gaan niet vooruit lopen op de zaken. We gaan er vanuit dat jullie er gewoon morgen zijn.

Een hele fijne vlucht [e-1f6eb], zonder al te veel wind zakken. Dan zien wij elkaar maandag op het vliegveld. Wel spannend hoor maar ook wel leuk denk ik.

Nog een laatste knuffel op "papier" van jullie harig kind.

Liefs Abby[e-1f436]

• 24 September 2023 - 07:01

Hans Joke Klepper:

Ik kan het niet winnen van Monique. Wat hadden jullie weer een uitgebreid verhaal,dat zullen we missen 's-morgens vroeg.

Een goede terugreis, wij zijn heel blij als we jullie weer zien.

Lieve groet Pa en Ma

• 24 September 2023 - 09:25

Klarie :

Dank je wel weer voor het meegenieten van jullie Amerikaans avontuur!

Leuk om jullie zo te volgen.

Hopelijk geen vertraging voor de terugreis.

Goede vlucht.

Groetjes, Klarie

• 24 September 2023 - 12:05

Marieke En Iris :

Goede temperatuur voor een stadswandeling [e-1f61c]. De reis zit er weer op. Wederom snel gegaan. Hopelijk kunnen jullie straks gewoon naar huis zonder teveel hobbels. Jullie harig kind heeft het zo te lezen ook prima gehad tijdens haar vakantie. Fijn dat het zo allemaal kan.

tot snel