Thuis - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Jack en Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

27 September 2015 | Nederland, Delft

Hallo Medegenieters van onze mooie reis,
Het etentje met de mensen uit Nijmegen was heel gezellig en veel dingen die we tijdens onze tocht tegen kwamen en of gezien kwamen veel overeen. Waarschijnlijk komen we nog een keer bij elkaar. Helaas was gisteren onze laatste dag in Zuid Afrika,we hebben deze dag gevuld met rond lopen in waterfront. Nu even meer de tijd genomen om hier te kijken. De Tafelberg was weer in wolken gehuld en dat is zo de hele dag gebleven. Lekker een Belgische wafel gegeten als lunch.
In het hotel hadden we geinformeerd of we in de middag ons mochten verkleden en opfrissen, dit was goed en kregen we zomaar nog even een kamer. Hierna met de auto naar het vliegveld, daar de auto ingeleverd en naar de balie om in te checken.
Hopen dat dit goed afloopt. Niemand die iets registreert. Het enige dat we hoorden dat het goed was . Navigatie ingeleverd.... moet dat niet van ons account.. Nee het is goed.. Nu dus maar afwachten wat er nog van de creditcard wordt afgeschreven. Dit zijn we niet gewend bij Hertz waar we normaal huren. Europcar houdt er kennelijk andere gewoontes aan over.
Hadden we ons voorgenomen om de betaalde belasting terug te halen op het vliegveld... staan we na de douane... Compleet vergeten dit te doen... Nou ja zoveel was het nu ook weer niet. ( toeristen hoeven namelijk de belasting over aangekochte goederen niet te betalen zeg maar bij ons de BTW) Nu was het nog 3 uur wachten. We wilden nog wat eten want het was inmiddels 17.00 uur. Bleek na de douane bijna geen winkels te zijn dus dat werd een pizza.
De vliegreis is voorspoedig gegaan. 11 uur en 45 minuten later stonden we in London. Daar moesten we nog een uur wachten en konden we voor het laatste uurtje door naar Amsterdam.
Pa en ma hebben ons opgehaald en toen waren we weer thuis. Inmiddels al weer druk aan de was.
Wij hebben een schitterende vakantie gehad die we weer in onze herinneringen mee kunnen nemen. Uiteraard hebben we weer veel te veel foto’s.
Bedankt voor het meereizen met ons. Wij hebben er van genoten.
We hebben deze reis 19500 km gevlogen en 4800 km gereden met de auto.

Hopelijk volgend jaar weer een nieuw avontuur.

Groetjes Jack en Annemarie

• 27 September 2015 - 19:04

Miep En Iris:

Welkom thuis,
    We hebben zeker op afstand meegenoten van jullie reis. We zijn erg benieuwd naar alle foto's nou ja alle dat zullen wel heeeeeel veel zijn.
    Na onze vakantie zullen we snel even wat afspreken.

Groetjes uit Etten-leur

• 27 September 2015 - 19:13

Klarie:

Bedankt voor het delen van jullie reisverslagen, heb er van genoten. Nu acclimatiseren en weer het leven van alledag oppakken. Groetjes uit Stellendam.

• 27 September 2015 - 19:53

Netty :

Welkom thuis, het was een mooie vakantie voor jullie, maar de plicht roept weer Haha. Vandaag nog een heerlijke mooie dag geweest. Vanavond weer lekker in het eigen bedje.

• 27 September 2015 - 20:06

Pa En Ma:

We zijn blij en dankbaar dat jullie zo'n mooie vakantie hebben gehad en weer veilig thuis zijn. Nu weer het daag'lijks leven oppakken, ook dit is ook weer fijn. Nog een fijne week en tot op het feest. Gr.Pa en Ma

• 27 September 2015 - 20:46

Miep En Iris:

Vergeet ik bijna het belangrijkste:

Jack het baardje staat je goed.

• 29 September 2015 - 13:06

Annie Van Den Boogert:

Het was heerlijk om jullie verslagen van de reis, met bijbehorende foto's, te lezen en te zien.
    Hopelijk zijn jullie weer snel gewend aan het gewone leven.
    Tot vrijdag.
    Groetjes,Annie

• 01 Oktober 2015 - 22:55

De Eickhoffjes.:

We hebben weer erg genoten van jullie verslagen en prachtige foto"s erbij. Nu zijn jullie weer op jullie thuis adres en hebben ook hier nog van het mooie weer kunnen genieten. En dan weer aan de slag. Bedankt dat wij weer mochten meegenieten. De groeten van ons en tot vrijdag a.s.