De voorbereidingen Zuid-Afrika - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu De voorbereidingen Zuid-Afrika - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen Zuid-Afrika

Door: Jack en Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

28 Juli 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Dag allen,

Over een maandje is het weer zover!. De voorbereidingen zijn al weer in volle gang. Dit jaar wordt het Zuid-Afrika. Wilde beesten kijken!
We beginnen in Johannesburg en gelijk door naar het Krugerpark!.

Onderweg nemen we de Panoramroute mee en steken we door Swaziland naar Durban. Vanaf Durban een rondje bovenlangs Lesotho terug naar de kust. Van de kust zakken we via de tuinenroute af naar Kaapstad. Hopelijk komen we in Hermanus nog wat dolfijnen, witte haaien en walvissen tegen!

Dus op naar de big 5 ( leeuw, luipaard, buffel, olifant en neushoorn) of ook wel de big 7( de vorige 5 inclusief walvis en witte haai)

Hopelijk gaan jullie net zo genieten al wij! We hopen dat we genoeg wifi hebben om jullie op de hoogte te houden van onze belevingen.

groetjes van ons en veel leesplezier

Jack en Annemarie

• 28 Juli 2015 - 06:35

Cornelis & Angela:

Wauw gaaf!! We gaan zeker weer mee lezen en zo te horen gaat dit weer een fantastische vakantie worden! Succes nog met de laatste voorbereidingen!! We houden onze mailbox weer in de gaten voor de volgende update.

• 28 Juli 2015 - 11:58

Monique:

Elke boom heeft daar tegenwoordig wifi...moet lukken

• 28 Juli 2015 - 17:41

Audrey Prins:

wat leuk, ik kijk uit naar jullie verslagen. Ontvangen jullie de mijne van hier ook? Ik weet nl niet of het email adres nog juist is.
    Veel plezier en tot jullie eerste verslag.
    Groetjes Audrey

• 30 Juli 2015 - 13:25

Annie Van Den Boogert:

Hoi Annemarie en Jack,

Veel plezier met het voorbereiden van jullie reis.
    Ik hoop de verslagen weer te lezen.

Groetjes vanuit Sommelsdijk

• 14 Augustus 2015 - 09:35

Pa En Ma:

Wij zijn wat laat met reageren, wisten niet dat alles al gereed was,maar wensen jullie een heel fijne reis. Oppassen voor al de gevaren onderweg met wilde dieren.
    En zo als elk jaar volgen we jullie elke dag. Lieve groet Pa en Ma