shenandoah - Reisverslag uit Luray, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu shenandoah - Reisverslag uit Luray, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

shenandoah

Door: Jack en Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

04 September 2014 | Verenigde Staten, Luray

Hoi allemaal,

Vandaag zouden we met de rondreis beginnen. Uiteraard weer vroeg wakker. Op z’n Amerikaans hebben we ons met een taxi weg laten brengen naar het station waar de verhuurder van de auto zat. Het was te warm om met twee tassen en ons hele hebben en houden naar de metro te gaan lopen ( ongeveer 10 minuten). Op het station even snel ontbeten met een bagel en eitje en op naar Hertz. Hier de auto opgehaald. Het is maar een kleintje geworden. Ons idee hadden we een grotere moeten krijgen maar goed daar gaan we later wel mee aan de slag...Hij is in ieder geval wit en voor bij ons zou hij nog groot zijn. Na wat uitleg is het ons behoorlijk snel gelukt om Washington uit te komen en op de goede weg terecht te komen. Vandaag zouden we naar Shenandoah Nationaal park rijden.
Onderweg wilden we natuurlijk weer wat boodschappen doen. Uiteraard een koelbox en wat etens waar. Het was even zoeken maar toen kwam we een Walmart tegen. Voor wie het niet weet. Een supermarkt waar je ook kleding, sieraden, wapens, elektronica en noem het maar op kan kopen. 4 keer de winkel doorgerend...( en die is heeeeelll groot)Geen koelbox te vinden. Nee zijn ze op. We wilden ook kijken voor een navigatiesysteem... ( die kosten hier ook niets een kaart is zowat duurder) Nee ook op......Dat schoot dus lekker op.... Voor ons ontbijt ( als het niet inclusief is en niet zo maar voor handen) eten we vaak ja ja Wasa knackebrod. Echt 4 keer alle schappen bekeken en toen eindelijk gevonden... Zo dat gaat lekker die vakantietijd. Hup weer in de auto onderweg naar onze eindbestemming... Inmiddels weer etens tijd. Langs de weg weer gestopt. Nee zeg een supermarkt. Wij weer op zoek naar een koelbox. We hadden namelijk inmiddels kaas en boter in de auto en gezien de hitte moest dat toch echt gekoeld worden. Nee zeg hebben ze koelboxen en een navigatie. Dolblij wij de winkel uit met de spullen...
Onze weg vervolgd het park in. Hier heb je overal uitzicht punten. Het is alleen wat heiig dus dat is jammer. Aangekomen bij ons hotel even inchecken... nou even... Twee oudere dames achter de balie met verstand van computer van nul...Dus dat duurde even. We wisten inmiddels dat het hotel wat eenvoudig zou zijn. Nou dat is het....maar goed het is schoon, warm en maar voor een nacht. Oh ja en het uitzicht is wel schitterend.
Na een kort ritje door het park nu dus even het verhaaltje voor jullie klaar maken. Het zijn niet veel belevenissen vandaag.
Tot morgen dan gaan we op pad verder door Shenandoah naar Raonoke.

• 06 September 2014 - 09:18

Pa En Ma:

Goedemorgen, het was wel een winkel dagje voor jullie. Maar je kunt koelen en eten. De kamer is donker zo te zien, maar daar zijn jullie inmiddels weer weg. De auto is toch wel flink hoor. Goede reis verder .Hier alles goed. Gaan zo naar de rommelmarkt naar Anette en Jacob. Vanmiddag naar de Boerenlanddag dus ook wij hebben ons verzet. Gr.

• 23 September 2014 - 19:29

Annie En Leo Blokland:

Dag Annemarie en Jack,

Hartelijk dank voor het delen van jullie vakantie-ervaringen. Het is een prachtige reis geworden met mooie foto's. We wensen jullie een voorspoedige thuisreis toe.
    Hopelijk zijn jullie weer snel gewend in ons lage landje aan de zee.