onderweg naar Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu onderweg naar Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

onderweg naar Los Angeles

Door: Jack en Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

04 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo Medegenieters,
Vanmorgen waren we weer op tijd wakker geworden. Veel te vroeg maar dat zal niet anders worden. Na de heerlijke douche zijn we de weg overstoken om ons ontbijt te nuttigen. Na het onbijt de spullen weer in auto gezet en vertrokken naar Los Angeles. Onderweg zouden we tanken het is hier weer duurder dan in de andere staten. Dit tankstation lag gelukig naast de grootste outlet die we tot nu toe hebben gezien en ze waren nog druk aan het bouwen voor meer winkels!!! Ook hier is het niet gelukt om zonder aankoop weg te gaan hihi....... .We hebben ook niet alles bezocht ,want voor de buitensport hebben niet bekeken. Wij zagen ook een leuke Ugg winkel waar de schoenen niet duur waren. Wij hebben niets met deze schoenen anderen wel...haha.... Wat wel handig is is onze laatste aankoop: een weegschaal voor de koffers voor de zekerheid haha.
Op naar Los Angeles hoe meer we in de buurt kwamen hoe drukker het werd op de weg. We hebben onze slaapplaats gevonden alleen was de kamer nog niet klaar. Het was al twee uur en we hadden nog niet gegeten dus zijn we gaan lopen om een eettent te zoeken en de buurt te verkennen. We hoorden en zagen al een helicopter van de politie rond cirkelen en politie langs rijden met een hoop herrie. Later zagen we dat een stuk was afgezet en meerdere politievoertuigen staan. De eettent die we vonden was een oud treinstel. Hier hebben we onze lunch gegeten. Weer terug gelopen via de andere kant van de weg. We keken nog een keer naar de heli en toen zei een vrouw dat het voor verder op was en zei erbij :”welkom in LA”.
Terug in het hotel ingecheckt en naar onze kamer. Dit keer met een king bed. Lekker groot, de kamer was nog niet opgeknapt wat wel op de bovenste twee etages het geval was. De etage boven ons wordt nu gedaan. Dus kans op overlast is groot. Hopen dat ze morgen vrij zijn.... helaas geen koelkast dus dat wordt met ijsblokken regelen . Even een beetje gekeken wat we morgen willen doen en onder tussen was er een was aan het draaien. Deze in de droger en opgehangen ,nadat de droger klaar was op geruimd en naar buiten. Op zoek naar een eettent de andere kant van het hotel, hier hebben diverse dingen gezien maar geen eettent naar onze portomonee. Wel onze nieuwe BBQ voor in de tuin wat een buitenkeuken zeg!!. Terug gelopen naar een tent die wel voor ons budget was. We wilden buiten eten omdat we de ene na de andere mooie auto langs zagen komen. Nu weer terug in het hotel het verhaal en niet veel foto`s dit keer. Misschien morgen weer meer.

Groetjes en we zien weer naar de reacties uit.

• 05 Oktober 2013 - 10:12

Pa En Ma:

We zijn de eerste vandaag, iedereen slaapt zeker uit. Die ugg,s zijn toch wel wat voor jou Annemarie? Blijven jullie nu 2 nachtjes in L.A. Wij gaan ook winkelen vandaag. Jullie ook een fijne dag, heb je al een programma? Tot morgen gr.x Pa en Ma

• 05 Oktober 2013 - 20:26

Netty:

Wauw is dat mijn bbq,zal ik dat kwijt kennen???
    Ja luitjes het gaat voor jullie zeker wel opschieten?
    He Jack dat bedje ziet er ook geweldig uit,hoop ook dat ie zo slaap hihi
    Ik wacht wel op een beetje meer foto s.
    Hele fijne dag morgen en maak maar heeeeeeeeeel veel foto s