Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Palm Springs

Door: Annemarie/ Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

03 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Palm Springs

Hoi allemaal,

Vandaag hebben we eigenlijk niet zo veel te vertellen. We hebben een stukkie gereden. Vanochtend na het ontbijt zaten we na een tankstop rond 8.15 uur in de auto om te vertrekken naar Palm Springs. Volgens de route planning ongeveer 5,5 uur rijden. Onderweg nog even de nodige toiletstops en eetstops gemaakt. We kwamen ook van die levensgrote cactussen tegen. Geprobeerd om uit de auto foto’s temaken want we konden niet stoppen op de snelweg. Is niet helemaal gelukt maar goed.
Omstreeks 14.30 uur waren we dan bij ons hotel. Palm mountain resort en spa. Nou zo duur als het klinkt ziet het er ook uit. Grote kamer met balkon op de beneden verdieping en we kijken uit op het zwembad.
Bij het inchecken vertelde de dame achter de balie al dat er vanavond feest in de straat zou zijn en de straat zou worden afgezet. Misschien wel leuk voor ons. De spullen in de kamer gezet en op pad om Palm Springs te ontdekken. Het was echter loeiheet dus dat werd een rondje winkels kijken. Even een ijsje gegeten bij Ben en Jerry’s...En ja Wendy ze hebben hier veel meer smaken.
Oh ja we kwamen Marilyn Monroe ook nog tegen. Die schijnt hier ontdekt te zijn dus een levensgroot standbeeld staat er in het dorp. Lekker in de schaduw op het balkon een colaatje drinken.
Net zijn we uit eten geweest en hebben een rondje feestterrein gemaakt. Zeg maar een soort braderie bij ons. Standjes met eten, kleding, riemen , sieraden enz enz.
We kwamen nog een motor voor Dennis tegen. ( met extra veel lichtjes) en Jack heeft even een nieuwe auto uitgezocht. Dus al met al toch nog druk. Nu het verhaaltje en zo lekker hangen op het bed voor het slapen gaan.
Doei groetjes van ons

• 04 Oktober 2013 - 06:56

Audrey:

Hoi bedankt voor de update. Leuke foto s hoor. Valt alleszins mee dat er toch feest gevierd werd ondanks de politieke situatie. En ben beetje jaloers op het warme weer, hier is het aan de redelijk frisse kant. Groetjes

• 04 Oktober 2013 - 09:06

Pa En Ma:

Goedemorgen, we zijn weer tweede, het lukt ons deze reis haast niet om eerste te zijn. We zijn te laat op voor sommige vroege fans. Toch wel een leuke dag, ondanks het omgezette programma. Hebben jullie er verder nog last van of weet je dat nog niet. Hier regent het, maar vanmiddag wordt het toch weer 20 gr. Dus ook mooi weer Het waren weer mooie foto's en een leuk verhaal. Tot morgen Pa en Ma

• 04 Oktober 2013 - 09:59

Jasper Mertens:

Hoi,

Gelukkig vermaken jullie je nog wel, ondanks de shutdown!
    Mooie auto hoor ;-)
    En natuurlijk weer prachtige foto's gemaakt....

Groet, Jasper

• 04 Oktober 2013 - 11:22

Miep En Iris:

Hoi,

Leuk hotel. Euhm leuke auto's maar die passen vast niet meer in de koffer. Jack weet wel de leuke plekjes uit te zoeken met het mooiste uitzicht haha zo onder miss Monroe.
    Op naar LA....
    Dan werk ik nog even door ;-( maar dan is het onderzoek klaar en kan ik weekend gaan vieren. Onze grote vriend van 3 komt logeren. We gaan als het morgen droog blijft naar de Beeksebergen.
    laterrrrrrrrrrrrr