Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

23 September 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hoi hoi,
Viva Las Vegas!!!
Vandaag een dagje te besteden in Las Vegas. Overdag is niet zo veel te doen dus de ochtend hebben we maar een deel besteed aan het doen van de was. Schone kleren is ook wel lekker. Zeker met deze warmte.
Toen we klaar waren zijn we in de auto gesprongen en naar een winkel gegaan waar ze politiespullen verkopen. We hadden gisteren de richting gevraagd en dat ging goed. In de winkel ( American shooters) ons ogen uitgekeken wat er daar allemaal weer niet te verkrijgen was van wapens, kogelwerende vesten tot kleding. Ook hadden ze nog een schietbaan waar je van alles kon uitproberen. Leuk om te zien maar we hebben de knip netjes dicht gelaten.
Hier in Las Vegas zat nog een outlet dus hup weer op zoek naar de volgende. Overdag is er op de strip niet veel te doen dus maar shoppen. Met een snelle blik op Fremont street ( oude Las Vegas) uiteindelijk de outlet gevonden. En ja weer centjes uit gegeven, maar goed 2 Levi’s broeken voor nog geen 60 euro kan je niet laten liggen. Moe gewandeld zijn we maar terug gegaan naar het hotel om onze voetjes even rust te geven en de nieuwe aanwinsten van hun kaartjes te ontdoen.
Uiteindelijk was het dus weer tijd om naar de Strip te gaan. We hadden gister inmmers de helft gezien ( de strip is 6 km lang dus reken maar uit heen en weer) Nu de andere helft bekeken. Caesars Palace, Mirage ( wilden we naar de tijgers en dolfijnen kijken die daar zitten helaas we waren te laat en je moest uiteraard betalen) show bij Treasure Island, Venetian enz enz. Weer een hele wandeling van bijna 4 uur totaal met een pauze van een kwartier om te eten. ( moest ook snel anders waren we te laat voor de show van Treasure Island ( piraten met 2 boten die met elkaar in gevecht gaan!)
Nu zijn we net terug. Snel even nu dus het verhaaltje. Wederom niet te lang. Dan nog even de was opruimen en koffers pakken. Morgen gaan we al weer weg naar Zion Nationaal Park.
De vraag is of we internet hebben maar dat gaan jullie vanzelf merken als er een verhaaltje verschijnt.
Gr van ons

• 24 September 2013 - 05:53

Monique, Frenk & Jeannette:

Hoi globetrotters,

Wat een super verhalen weer. Jullie rijden en wandelen wat af op een vakantie zeg!
    De temperatuur is behoorlijk hoog, en dan zoveel onderweg zijn.
    Vraag me af hoe jullie al die aankopen mee krijgen, de koffer zat toch al vol?
    Nog veel plezier en we lezen wel weer wat jullie beleefd hebben.

Groetjes

• 24 September 2013 - 08:48

Pa En Ma:

Goedemorgen, ja jullie lopen wat af, om jaloers op te worden. We lezen niet dat jullie in een gokpaleis geweest zijn. Verstandig hoor, hand op de knip daar kun je veel andere leuke dingen van doen (broeken kopen). Nog steeds warm weer, fijn hoor. Hier is het ook mooi weer, nu nog een beetje mistig, straks de zon. Weer een fijne dag en tot morgen Gr. Pa en Ma

• 24 September 2013 - 09:39

Netty:

pffffffff wat lopen jullie veel zeg,als jullie weer thuis komen heb je een week nodig om bij te komen.
    Maar jullie zien wel weer veel hoor.
    Ik heb nu ook een weekje vrij(om is lekker een beetje op te ruimen)
    Mijn uitje zal 1 dagje Delft zijn(Donderdag)
    Ja mmer dat jullie mijn maat niet weten,had je voor mij ook een paar broeken mee kennen nemen hahaha
    Nou lui rij voorzichtig en genieten maar hoor.

• 24 September 2013 - 09:43

Miep En Iris:

hoi.
    Blijft apart hoor dat Las vega haha. Veel plezier in Zion. In Zion zit een koffie tentje waar je kan internetten ;-) en ze hebben lekkere koffie en warme chocomel ;-).

laterrr