Onderweg naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Onderweg naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Las Vegas

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

22 September 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Onderweg naar Las Vegas
Hoi allemaal,
Hier zijn we weer. Vannacht hebben we niet zo goed geslapen in Death Valley. De bovenburen bleven namelijk tot 1.30 uur heen en weer stampen en het was warm. Wat het eerste betreft leek het wel of we thuis waren.
Dus we waren ook vroeg wakker. Lekker ontbeten met Wasa crackers ( lekker hollands en goedkoop)
Hop in de auto en op weg naar Las Vegas. Onderweg diverse telefooncellen geprobeerd om naar huis te bellen. Dit resulteerde in geen gesprek, geld werd opgegeten door het apparaat en het telefoonnummer kende hij niet. Helaas het is dus niet gelukt om pa te feliciteren middels een telefoongesprekje....DUS PA Sorry maar gefeliciteerd!!!!
In Las Vegas was het nog een hele toer om de weg te vinden. Jeeh wat geven ze dat slecht aan hier.
Kwamen uiteindelijk bij een outdoor winkel uit. Niet normaal zo groot! Je kan het zo gek niet verzinnen of ze hebben het. Van de meest uiteenlopende vuurwapens, visspullen, BBQ’s, kleding enz. In de winkel ook diverse opgezette dieren. Echt om je ogen uit te kijken maar goed we hadeden nog meer in de planning dus weer op zoek naar het hotel. Uiteindelijk toch het hotel gevonden....Man wat een kamer. Zowat zo groot als ons huis!!! Met een bankstel, keuken, douche, bad en toilet apart. Zie de foto’s. Hier gaan we het wel 2 nachten volhouden. ( we hebben ook geen bovenburen hihi)
Spullen gedumpt in het hotel en op zoek naar de outlet....Oh ja we hebben niet een beetje gekocht. Nee een heleboel!. Zijn inmiddels weer wat broeken en shirts voor weinig rijker.
Toen het geld op was maar terug naar het hotel om alles te droppen en hup weer in de wandelschoenen naar de Strip. Daar kwamen we uiteindelijk voor. Er zijn weer knipperende lampjes, gokkasten, dikke auto’s en rare mensen genoeg. Heel wat te bekijken dus. We hebben diverse casino’s aan de binnenkant bekeken ( New York New York, Exaliber, Luxor, MGM (zonder leeuwen) , Planet Hollywood, Bellagio met de waterfonteinshow) overal genoeg mensen die hun geld aan het verspillen zijn, maar voor ons genoeg om te beDkijken. Lekker chinees gegeten bij Exaliber. Even de Coca cola winkel en de M&M’s shop bezocht. Daar viel genoeg te snoepen om het zo maar te zeggen.
Nu is het inmiddels 21.45 uur en zijn we net terug gesloft naar het hotel aangezien de voetjes het gingen begeven. Morgen gaan we de andere kant van de strip bekijken.
Nou het is een kort verhaaltje maar een lange dag geweest. De vermoeidheid is even toegeslagen dus jullie zullen het hier even mee moeten doen.
Groetjes en tot morgen.

• 23 September 2013 - 08:28

Klarie:

Hoi Jack en Annemarie, wat gaaf om de reisverslagen weer te lezen. Wat hebben jullie al veel gezien! Die M&M's! Lekkerrr... Veel plezier en ik kijk al weer uit naar het volgende verslag en natuurlijk de foto's! Groetjes, Klarie

• 23 September 2013 - 08:28

Pa En Ma:

Goedemorgen, weer een leuk verhaal, of we erbij zijn. Wat een luxe kamer, zo groot. Dus jullie hebben al kleren gekocht. Vandaag dan maar de hand een beetje op de knip, want je bent nog niet thuis, al gaat het snel. Al een week voorbij. Voor vandaag veel plezier. Hier alles goed, jammer dat het bellen niet lukte, maar de mail is ook heel fijn. Gr. x Pa en Ma

• 23 September 2013 - 15:37

Jasper Mertens:

De foto's zien er weer mooi uit en gaan jullie zelf ook een gokje wagen?
    Veel plezier nog in Las Vegas.

Gr. Jasper

• 23 September 2013 - 15:57

Diana:

Misschien kan je met een gokje wagen je geld wat je uitgegeven hebt weer terug verdienen! ;-)

• 23 September 2013 - 19:18

Kees En Annie Van Den Boogert:

Het is een prachtig reisverslag. Het lijkt wel te veel om het allemaal in je op te nemen.
    Geniet er maar lekker van. Veel plezier!!!!!

• 23 September 2013 - 21:15

Miep En Iris:

Zo jullie hebben weer een hoop gedaan op een dag. In welk hotel zitten jullie in las Vegas?

• 23 September 2013 - 21:30

Marit:

Leuk leuk.. ziet er allemaal weer goed uit.. en zo te lezen vermaken jullie je goed :-) Geniet ervan...

• 23 September 2013 - 21:50

Audrey:

vergeet niet de grote hotels binnen te lopen, het is geweldig hoe mooi het kan zijn en vooral hoe groot. sommigen hebben een soort van Efteling attractie en daar kun je met zo' n stoeltje onder het hotel langs en daarna verdwijn je achterin het hotel en kom je in een soort van paradijs waar je onder andere hele lekkere ijsjes hebt, hihihi...zekr aan te bevelen (ben nu al even aan het nadenken hoe dat hotel heet,....kom er maar niet op).